eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się sprawuje obsługa Aquariusa? › Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!uw.edu.pl!l
    ublin.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Date: Sun, 3 Nov 2002 00:06:11 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 45
    Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154
    Message-ID: <aq1lpl$dku$1@news.onet.pl>
    References: <3...@n...home.net.pl> <aq0l7d$35l$1@news.onet.pl>
    <3...@n...home.net.pl> <aq1guc$3b7$1@news.onet.pl>
    <3...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.49.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1036278389 13982 217.153.49.154 (2 Nov 2002 23:06:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Nov 2002 23:06:29 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:211017
    [ ukryj nagłówki ]

    > To chyba nadmierne uproszczenie.

    Nie, np. reklamacja karciana, niezaleznie od formy zgloszenia, finalnie i
    tak MUSI byc na papierze z podpisem posiadacza karty.

    > Jeśli umówisz się z kimś, jaka będzie was obowiązywać metoda
    korespondencji
    > i to takie ustalenie jest wiążące.

    Umowa nie ma nic do tego, tutaj ma zastosowanie art. 7 pb.

    > Patrz np:
    > - rozmowa telefoniczna z bankiem ma w większości przypadków moc wiążącą
    > strony,

    Jesli jest nagrywana, to tak + jw.

    > - transakcje w bankowych serwisach internetowych są wiążące pomimo, iż nie
    > działają w oparciu o ustawę o podpisie elektronicznym).

    Jw.

    > Mam nadzieję, że teraz jest już jasne dla Ciebie, w jakim kontekście pytam
    o
    > e-mailową komunikację z Multibankiem

    W multi i mB nie ma wewnetrznej poczty e-mail poprzez strone www -
    transakcyjna. Nie wiem w sumie dlaczego, bo w BRE (interBRESOK) jest taka
    fajna poczta wewn. autoryzowana jednorazowym kodem z tokena. Lecz musze
    powiedziec, ze nie przeszkadza mi to jakos...

    > (czy to takie sobie pitu-pitu, które
    > tak naprawdę nie obliguje konsultantów do niczego czy oficjalna
    > komunikacja).

    Zalezy co chcesz zalatwic via email...
    IMO b.fajna i kompetentna jest obsluga na 0801... pod '5' - jest tylko dla
    aqua ;-)
    Masz tez doradce (w praktyce to w kazdym oddziale) w oddziale i mozesz sie
    tez kontaktowac bezposrednio z nim. Obsluga moze byc w pokoiku dla vipow.
    Aha wnioski kredytowe (KK tez) rozpoznawane sa szybciej (24h) masz nizszy
    %%, mniejsze prowizje itd. Ja jestem b.zadowolony. Problemow brak.

    Witek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1