eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się sprawuje obsługa Aquariusa? › Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Date: Sat, 2 Nov 2002 09:36:31 +0100
    Lines: 11
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 212.76.36.18
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1036226195 212.76.36.18 (2 Nov 2002 09:36:35 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-m
    ail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:210873
    [ ukryj nagłówki ]

    Z opisu produktu wynika, że do obsługi klientów zarówno w oddziale jak i
    telefonicznie jest dedykowana obsługa.

    Czy moglibyście się podzielić doświadczeniami z tą obsługą:
    - czy różni się (w praktyce) od obsługi 'standardowej'
    - czy spełnia wasze oczekiwania

    Z niewiadomych powodów brak w Aquariusie komunikacji e-mailowej klient-bank
    - czy doskwiera wam to (zwłaszcza w obliczu problemów, reklamacji)?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1