  • 1. Data: 2002-07-22 08:05:41
    Temat: Ankieta Big Bank Gdanski
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Witam.

    W zwiazku ze zmiana BIGu na Millennium dostalem w swoim oddziale ankiete
    do wypelnienia. Oprocz standardowych pytan (imie, nazwisko, PESEL i
    takie tam) sa rowniez:
    Informacje o zatrudnieniu (w tym pracodawca, rodzaj stosunku pracy, data
    rozpoczecia pracy),
    Status finansowy (laczny dochod, udzial miesiecznych obciazen dochodu w
    miesiecznym dochodzie gospodarstwa dom., status mieszkania, rodzaj
    posiadanych kart platniczych, uzywane produkty bankowe i inne).
    Czy musze odpowiadac na te pytania? Zaznaczam, ze nigdy nie ubiegalem
    sie o KK, splacam ostatnie dwie raty malego kredytu konsumpcyjnego; w
    sumie to konto w BIGu trzymam ze wzgledow na tenze kredyt i
    sentymentalnych (pierwszy ROR). Na jasna cholere im te dane???

    pzdr

    |< O |\/| i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 2. Data: 2002-07-22 09:22:29
    Temat: Re: Ankieta Big Bank Gdanski
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sumie to konto w BIGu trzymam ze wzgledow na tenze kredyt i
    > sentymentalnych (pierwszy ROR). Na jasna cholere im te dane???

    Po to zeby cie indoktrynowac potem ofertami.
    Musisz miec duzo pieniedzy do wydawania ze masz tam jeszcze konto. Ja
    ucieklem do Lukasa. A kredytami sie nie martwie, zawsze biore tam gdzie
    najtaniej a nie w banku gdzie mam ROR. Zawsze kredyt splacam przelewami, a
    te w Lukasie sa za free :-))

    AO

  • 3. Data: 2002-07-22 12:09:20
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Artur O." napisał w wiadomości ...
    | Po to zeby cie indoktrynowac potem ofertami.

    No dobra, ale czy musze te durna ankiete wypelniac w calosci???

    pzdr

  • 4. Data: 2002-07-22 19:28:41
    Od: c...@i...pl

    On Mon, 22 Jul 2002 14:09:20 +0200, "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>
    wrote:
    >No dobra, ale czy musze te durna ankiete wypelniac w calosci???

    Zawsze obowiązkowe są tylko dane które masz w dowodzie. Jeżeli nie
    masz zamiaru starać się o jakiś kredyt, to nie wypełniaj.