    From: TM <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak przelac pieniadze z DXGold ?
    Date: Wed, 30 Apr 2003 14:49:33 +0100

    Dla nie wtajemniczonych informuje ze to system darmowych kont ktory
    daje po 5$ kazdemu kto zalozy sobie u nich konto.
    Kazdy kto che moze wiec zarobic u nich 5$ zakladajac konto a pozniej o
    nim zapominaj?c. nie ma zadnych oplat aktywacyjnych ani za prowadzenie
    a jedyna informacja jaka podajesz im prawdziwa jest e-mail i IP(ktory
    z reszta sami sobie bior?).

    Tylko jest jeden problem. Jak juz mam tego piataka to nie potrafie go
    w zaden sposob sobie przelac na inne konto a moze to idzie pare dni i
    dopieor powiedzmy po 3 5 dniach znikna mi pieniadze z konta a pojawia
    sie na Moneybookers albo StormPay ? Kto zrobil ta tranzakcie niech
    opisze ze szvczegolami jak to zrobil . Wydaje mi sie ze trzeba
    jakiegos potwierdzenia przelewu ale nie moge go nigdzie znalezc.