eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak powinnien mniej wiecej wygladac list info od Inteligo! › Re: Jak powinnien mniej wiecej wygladac list info od Inteligo!
    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 4 Feb 2002 10:35:57 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@pg31.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna5q967.28hq.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...

    > Wypłata gotówki w bankomacie Euronet w kraju 1,69

    1,99 PLN.

    I to mnie najbardziej boli...

    Opłatę za prowadzenie konta rozumiem. Ktoś, kto ma w banku poniżej 100 PLN
    niech to konto zamknie...
    Konto bankowe generuje "troszkę" większe koszty niż bezpłatny 10 MB e-mail,
    który oferuje wiele małych firm...
    A ludzie niestety zaczęli takowego konta używać, jak bezpłatnego konta na
    onecie - często jako któreś z kolei, zupełnie puste konto...

    Opłata za kartę do dosłownie i w przenośni grosze... Ludzie, pomyślcie.. 99
    groszy na miesiąc...
    Zauważmy, że komfort jest dość duży - chodzi mi o opłatę za zablokowanie
    [0,00 PLN], a także minimalną opłatę za wydanie nowej [ok. 1,50 PLN].

    Mam ten fomfort, że jak ktoś wyciągnie mi portfel, to w przypadku szybkiego
    zastrzeżenia będzie mnie kosztowało to tyle, ile bułeczka... Zwykle były to
    dość duże nieuzasadnione kwoty, nawet w przypadku electronów...

    Jedno, co mnie boli, to opłata za wypłacenie gotówki z euronetu... 2 PLN to
    sporo, a sieć Euronetu wcale nie jest taka rewelacyjna poza centrami miast i
    centrami handlowymi... Nawet w Ruda Śląska Plaza nie ma Euronetu, a byłby
    wskazany...

    Szczerze, po zmianie TOiP spodziewałem się troszkę innego ruchu - obniżenia
    tej opłaty, bądź podpisania umowy może z BZWBK... Złudne marzenia...

    Dlatego założyłem e-konto w Lukasie, trzymam tam 200 złotych na bieżące
    wydatki - wypłaty z bankomatów BZWBK, których u mnie pełno. Podobnie do
    wpłat... To jest dobre rozwiązanie...

    Nielogiczne wydaje mi się jedno. Dlaczego bezpłatne inteligo są wydruki
    salda/miniwyciąg w euronecie? To chyba ich troszkę kosztuje? W Millennium
    były to opłaty 0,50 / 1,50 PLN. Za to podgląd ekranowy był za darmo...

    Czy nie lepiej byłoby wprowadzić odpłatności za wydruki, a zmniejszyć te
    cholerne 2 PLN???

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara