  • 11. Data: 2009-02-05 21:45:01
    Temat: Re: Jak obecnie ULOKOWAĆ gotówkę?
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Lokować, inwestować co za różnica. Chodzi Ci o to by gdzieś pieniądze
    > zanieść, nic nie robić i liczyć zyski. Nie ma nic takiego. Nie przyjmujesz
    > tego co piszę. Wszędzie jest ryzyko. Jeżeli nie będziesz rozumiał sytuacji
    > to nie jesteś w stanie ocenić ryzyka i nie jesteś w stanie zadecydować czy
    > akceptujesz takie ryzyko czy nie.
    Człowieku, a czy ja piszę, że nie mam świadomości ryzyka?
    Gdyby wszystkie "miejsca" były takie same, to nie byłoby o co pytać.

    > Widzę, że najlepiej zrobisz jak je
    > zostawisz tam gdzie są. Jak je tam umieszczałeś to wiedziałeś dlaczego.
    A jeśli są w portfelu? Taki filozof jak Ty powinien przewidzieć taki wariant, prawda?

    Daj spokój z tymi pouczeniami i pozwól odpowiedzieć innym.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-02-05 21:50:31
    Temat: Re: Jak obecnie zainwestować gotówkę?
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Obawiam się, że pytasz na niewłaściwym forum. Spróbuj tu:
    http://astromix.pl/ . Po pierwsze nie będzie wielu chętnych do udzielania
    rad, po tym jak przejechano się na jednym, który doradzał kupić akcje 26
    stycznia, a po drugie my wszyscy poruszmy się po omacku. Dowód: wyniki Futry -
    na 186 możliwych punktów niektórzy nie mają ani jednego.

  • 13. Data: 2009-02-05 21:59:11
    Od: "123" <z...@z...com>

> [...]
    > stycznia, a po drugie my wszyscy poruszmy się po omacku. Dowód: wyniki Futry -
    > na 186 możliwych punktów niektórzy nie mają ani jednego.
    A co to jest Futra? Newsy niewiele mi mówią.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-02-05 22:01:32
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "123" <z...@z...com> napisał w wiadomości
    > OK. Należało zapytać jak ulokować pieniądze, a nie jak zainwestować.
    > Zatem jak je ulokować biorąc pod uwagę obecną sytuacje?
    >
    > Pozdrawiam

    Moim skromnym zdaniem....i w związku z Twoją małą wiedzą (?)....masz tylko 2
    możliwości ulokowania gotówki:

    a) lokata pasywna (lokujesz i na długo zapominasz !)

    * lokaty bankowe, lecz one są "opłacalne (?)" a raczej należałoby powiedzieć
    sensowne, dopiero od 1 mln w górę !
    * fundusze inwestycyjne....tu już może być opłacalne lokowanie mniejszych
    sum....lecz gdzie i jak, nie powiem bo się tym nie interesuję

    b) lokata aktywna....po prostu wejście z pieniędzmi w jakiś zwykły,
    istniejący, normalnie prosperujący na rynku biznes....i to bym Ci polecał !

    axel

  • 15. Data: 2009-02-05 22:10:09
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

    > Daj spokój z tymi pouczeniami i pozwól odpowiedzieć innym.

    Totus dal ci bardzo cenna rade i to za darmo. Zamiast sie goraczkowiac
    i oczekiwac dania na talerzu poczytaj o czym on pisze i przemysl to.
    Jesli nie znasz sie na inwestowaniu to sie doucz, jesli chcesz
    zainwestowac sam sprawdz rozne mozliwosci i wybierz ta ktora rozumiesz
    i ktora twoim zdaniem bedzie ci najlepiej odpowiadala. Tu zadaj
    dodatkowe pytania szczegolowe ktore wyjasnia ci ewentualne
    watpliwosci. Na ogolnie postawione pytanie odpowiedz uzyskales:
    zainwestuj w swinie :)

    Cierpliwosci zycze :)
    I dobranoc
    wd

  • 16. Data: 2009-02-05 22:13:55
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    123 pisze:
    > A co to jest Futra? Newsy niewiele mi mówią.
    >
    > Pozdrawiam

    inaczej kontrakty terminowe (futures)

    http://www.futures.pl/

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps.:
    http://www.gpw.pl/gpw.asp?cel=ogieldzie&i=katarchiwu
    m&nagnaz=Wydarzenia&ktore=014134_2&sky=1

  • 17. Data: 2009-02-05 22:55:51
    Od: "123" <z...@z...com>

> [...]
    >
    > b) lokata aktywna....po prostu wejście z pieniędzmi w jakiś zwykły, istniejący,
    normalnie prosperujący na rynku biznes....i to bym

    Bardzo dziękuję.
    A obligacje?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-02-05 23:06:58
    Od: "123" <z...@z...com>

    Bardzo dziękuję.

    > inaczej kontrakty terminowe (futures)
    >
    > http://www.futures.pl/
    Ciekawa ta strona. Jest tam nawet porównanie lokat. Być może się przyda. :-)

    > ps.: http://www.gpw.pl/gpw.asp?cel=ogieldzie&i=katarchiwu
    m&nagnaz=Wydarzenia&ktore=014134_2&sky=1
    Tu też pewnie znajdę dużo ciekawych informacji.

    Jednakże nauczenie się tego wszystkiego z pewnością wymaga czasu.
    A na zrozumieniu sprawa się nie kończy, a pewnie dopiero zaczyna,
    bo potem są lata zdobywania doświadczenia.
    Z drugiej jednak strony można odnieść wrażenie, że zajmują się tym
    z reguły młodzi ludzie, więc pewnie dziesięcioleci na to nie potrzeba.
    Ale oczywiście są to fachowcy, którzy zajmują się tymi sprawami cały czas.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-02-05 23:59:09
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Gdybym miał gotówkę, zainwestowałbym w metale: złoto, srebro i AK47. Złoto -
    bo można za nie kupić dom, srebro do codziennego użytku, a AK47 nie zaszkodzi
    jak już masz złoto i srebo.

  • 20. Data: 2009-02-06 07:59:13
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    kc pisze:
    > Gdybym miał gotówkę, zainwestowałbym w metale: złoto, srebro i AK47. Złoto -
    > bo można za nie kupić dom, srebro do codziennego użytku, a AK47 nie zaszkodzi
    > jak już masz złoto i srebo.

    bardziej poreczny jest ak74su;) no i do tych inwestycji dorzucilbym
    kilka kg kewlaru + kilkaset kg olowiu;) z wiadomych wzgledow ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD