  • 1. Data: 2009-02-05 16:27:56
    Temat: Klopoty stooq.pl -> AutoQuotev2
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Od kilku dni (prawdopodobnie od czasu jak zaczeli wdrazac nowa wersje
    AutoQuote) nie dziala mi automatycznne odswiezanie danych.
    Objaw jest taki, ze odswieza sie sam wykres a nie odswiezaja sie dane
    liczbowe.
    Testowane na Internet Explorer 6.0 i Firefox 3.0.6. Windows XP SP2.
    Zainstalowany Adobe Flash Player.
    Zaobserwowal moze ktos cos podobnego?

    I drugie pytanie:
    znacie moze jakas inna strone z podobna funkcjonalnoscia jak stooq.pl?
    Chodzi o podobny zestaw instrumentow (glownie indeksy i futures zagraniczne
    oraz waluty).
    Oczywiscie najlepiej z dzialajacym automatycznym odswiezaniem:)

    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-05 17:15:50
    Temat: Re: Klopoty stooq.pl -> AutoQuotev2
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomek"
> [...]
    >liczbowe.
    >Testowane na Internet Explorer 6.0 i Firefox 3.0.6. Windows XP SP2.

    U mnie, pod linuksem przy aktualizacji po prostu wywala się
    przeglądarka.
    A konkretnie Mozilla Iceweasel 3.0.5 z debiana i Flash 10.
    (aczkolwiek na FF3.0.6+Flash10 pod XPSP3 działa dobrze)

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Odłóż ten kwantyfikator, bo sobie krzywdę
    \ K...@e...eu.org / zrobisz.(Michał Dwużnik)

  • 3. Data: 2009-02-06 07:30:19
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Od kilku dni (prawdopodobnie od czasu jak zaczeli wdrazac nowa wersje
    > AutoQuote) nie dziala mi automatycznne odswiezanie danych.

    Witam.

    Wrocili dzisiaj do starej wersji AutoQuote:) Dziala bez zarzutu...
    Widocznie starym sposobem testuja nowe oprogramowanie na uzytkownikach;)

    Tomek