  • 1. Data: 2009-02-05 15:00:06
    Temat: duże spadki przed nami...
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    wbrew obiegowej opinni że niżej już nie może być ponownie ostrzegam...
    jak ktoś nerwowy to lepiej out

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-02-05 15:06:38
    Temat: Re: duże spadki przed nami...
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Bronisław Tatul" <T...@p...taatul.eu>
    napisał w wiadomości news:gmev4k$rta$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    > nie pisz out ale co kupić po za ziemniakami jak tu niektórzy piszą.

    poza ziemniakami to na ciężkie czasy zawsze sprawdzał się ankohol... można
    odsprzedać albo spożytkować samemu - nie psuje sie, nie zamarza jest na
    niego stały popyt, który wzrasta w kryzysie

    no chyba, że jednak posłuchać braci w wierze i zainwestować w kaczki...
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2009-02-05 15:09:44
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

  • 4. Data: 2009-02-05 15:17:24
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    gg pisze:

> [...]
    > jest na niego stały popyt, który wzrasta w kryzysie
    >
    > no chyba, że jednak posłuchać braci w wierze i zainwestować w kaczki...

    które? w kaczkę donalda czy w kaczkę xero

    Chodzi o to, by wiedzieć co kupić teraz. Sam niestety nie mam pomysłu. A
    co do odbicia to bedzie niedługo. Wszyscy tak mówią. A kiedy? Jak pisał
    kiedyś pewien inwestor tu na grupie "cholera wie"

  • 5. Data: 2009-02-05 15:19:03
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Jutro mega-odpał na WIG-u. Co najmniej 5%. Argumenty podałem w innym
    wątku, jak ktoś ciekawy. Reasumując: dołek na tygodniowym close na
    indeksie mieliśmy w październiku, zaś na kontraktach w tym tygodniu, bo
    na 1575 się raczej nie podniosą.

  • 6. Data: 2009-02-05 15:22:48
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:gmevvt$b7k$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > A co do odbicia to bedzie niedługo. Wszyscy tak mówią.

    czyli odbicia jednak nie będzie... dalej dół (drobne korekty można sobie
    darować - szansa sporej wtopy)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2009-02-05 15:26:34
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-02-2009 o 16:06:38 gg <g...@o...pl> napisał(a):

    > poza ziemniakami to na ciężkie czasy zawsze sprawdzał się ankohol...
    > można odsprzedać albo spożytkować samemu - nie psuje sie, nie zamarza
    > jest na niego stały popyt, który wzrasta w kryzysie

    oproc. ok.40%, szybko sie zwraca i jest bardzo płynny ...

    Z.

  • 8. Data: 2009-02-05 15:32:29
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu> pisze:

> [...]
    > co do odbicia to bedzie niedługo. Wszyscy tak mówią. A kiedy? Jak pisał
    > kiedyś pewien inwestor tu na grupie "cholera wie"

    Kiedyś w tym roku, kiedyś w przyszłym roku, kiedyś w innym roku ;-)
    Lepiej być drugim mądrym niż pierwszym głupim.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    W obliczu śmierci głodowej nikt nie zachowa etykiety.

  • 9. Data: 2009-02-05 15:47:53
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Sheen" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wątku, jak ktoś ciekawy. Reasumując: dołek na tygodniowym close na
    > indeksie mieliśmy w październiku, zaś na kontraktach w tym tygodniu, bo na

    czytałem - nie chciało mi się polemizować... nie będzie mega odpału to pewne
    wystarczy popatrzeć na złotego

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2009-02-05 15:48:39
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > czytałem - nie chciało mi się polemizować... nie będzie mega odpału to
    > pewne
    > wystarczy popatrzeć na złotego

    Nie zapominaj, że waluty nie kończa o 16:20.

    Arch