  • 21. Data: 2009-06-04 16:31:11
    Temat: Re: Re:_Jak_nie_zapłacić_podatku_Belki?
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl> napisał w
    wiadomości news:h08gp8$hf5$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    > Nie ma co kombinować, przy zyskach 50tyś kombinowanie żeby uniknąć Belki
    > jest nie warte zysków (za dużo roboty - za mało zysku).

    Skoro 50 tys. to dla ciebie nic, to przelej mi codziennie na moje konto owe
    50 tys.
    Możesz sobie zatrzymać 19%

    Podać numer konta? Kiedy pierwsza transza?

  • 22. Data: 2009-06-04 19:46:52
    Od: "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl>

    http://podstawy-inwestowania.pl/podatek-od-lokat-ile
    -wynosi-jak-liczyc-i-czy-da-sie-go-ominac/

  • 23. Data: 2009-06-04 20:20:59
    Temat: Re: Jak nie zapłacić podatku Belki?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    mic49 wrote:

    > Aaaaa, i teraz już czaję. A napiszcie jeszcze - jak zaokrągla się
    > podatek Belki? Tzn. jaki jest próg, że bank pobiera odsetki?

    podatek belki zaookragla sie do 1pln, czyli jesli bank doliczy
    ci 2,49pln odsetek, to 19% od 2,49pln da 0,47pln i finalnie
    po zaookragleniu 0pln.

    w EB przy dziennej kapitalizacji doliczaja aktualnie 0,0606/365 salda,
    czyli np. od 15000 dolicza 2,49. limit przy ktorym odsetki zaookragla
    sie do 2,49 mozna wyznaczyck: 2,4(9)*365/0,0606 = 15057,75
    zeby cyferki wygladaly ladnie :-) to rozklada sie na kazdym koncie
    oszczednosciowym po 15000 i ustala z niego zlecenie stale
    w wysokosci 2,49 np. na ror, badz oszczednosciowe, ktore jeszcze
    nie dobilo do 15000.

  • 24. Data: 2009-06-04 20:27:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > w EB przy dziennej kapitalizacji doliczaja aktualnie 0,0606/365 salda,
    > czyli np. od 15000 dolicza 2,49. limit przy ktorym odsetki zaookragla
    > sie do 2,49 mozna wyznaczyck: 2,4(9)*365/0,0606 = 15057,75

    Źle to chłopie liczysz - w*ebiesz kogoś jeszcze w 40%-owy podatek...

    Nie możesz brać do obliczeń 2,4(9) tylko co najwyżej 2,494(9)

  • 25. Data: 2009-06-04 20:47:56
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > Źle to chłopie liczysz - w*ebiesz kogoś jeszcze w 40%-owy podatek...
    >
    > Nie możesz brać do obliczeń 2,4(9) tylko co najwyżej 2,494(9)

    tak, oczywiscie, za dlugo dzis w pracy siedzialem i mi sie zapis pokrecil.