  • 11. Data: 2009-06-04 11:37:09
    Temat: Re: Jak nie zapłacić podatku Belki?
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 4 Cze, 13:33, jijomo <l...@o...pl> wrote:

    > Wplacasz po 14 tysiecy na kazdy rachunek i nic wiecej nie robisz oprocz
    > obserwowania odsetek. Az do czasu jak Ci tak narosna, ze bedzie blisko
    > 15 tysiecy na jednym rachunku.
    >
    > pzdr

    Aaaaa, i teraz już czaję. A napiszcie jeszcze - jak zaokrągla się
    podatek Belki? Tzn. jaki jest próg, że bank pobiera odsetki?

  • 12. Data: 2009-06-04 11:43:16
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    mic49 wrote:

    > Aaaaa, i teraz już czaję. A napiszcie jeszcze - jak zaokrągla się
    > podatek Belki? Tzn. jaki jest próg, że bank pobiera odsetki?

    Gdy odsetki > = 2.500000000

    A wiec gdy masz 2.49 odsetek na kazdym koncie dziennie to znak ze musisz
    uwazac.

  • 13. Data: 2009-06-04 11:44:07
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Robert Kois wrote:

    > Dla 15k nie będzie (tylko trzeba ustawić zlecenie by codziennie przelewało
    > na ROR albo inne KO 2,49zł).

    Mozliwe, nie liczylem - tak wiec kwoty podawane na oko.

  • 14. Data: 2009-06-04 11:53:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mozliwe, nie liczylem - tak wiec kwoty podawane na oko.

    a czy przypadkiem nie mozna zrobic tak, ze odsetki beda doliczane do
    konta glownego a nie oszczednosciowego?

    mam tak w przypadku lokat 7-dniowych...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2009-06-04 11:59:25
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 13:53:07 +0200, RobertS napisał(a):

    > a czy przypadkiem nie mozna zrobic tak, ze odsetki beda doliczane do
    > konta glownego a nie oszczednosciowego?

    Nie, ale wyklikanie zlecenia stałego co 1 dzień to nie problem.

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2009-06-04 12:41:07
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 4 Cze, 13:59, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Nie, ale wyklikanie zlecenia stałego co 1 dzień to nie problem.
    >
    > --
    > Kojer

    Dzięki za informacje.

  • 17. Data: 2009-06-04 13:04:40
    Temat: Re: Re:_Jak_nie_zapłacić_podatku_Belki?
    Od: "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl>

    Nie ma co kombinować, przy zyskach 50tyś kombinowanie żeby uniknąć Belki jest nie
    warte zysków (za dużo roboty - za mało zysku). No chyba, że faktycznie ktoś się
    pokusi o konto w Eurobanku na 6,06 z dzienną kapitalizacją, ale to i tak trzeba
    pilnować tego...

    ---
    Podstawy Inwestowania i Oszczędzania
    http://podstawy-inwestowania.pl/

  • 18. Data: 2009-06-04 13:06:49
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 4 Cze, 15:04, "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl>
    wrote:
> [...]
    pokusi o konto w Eurobanku na 6,06 z dzienną kapitalizacją, ale to i tak trzeba

    Co więc proponujesz?

  • 19. Data: 2009-06-04 14:26:18
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    n.googlegroups.com...
    wrote:
> [...]
    pokusi o konto w Eurobanku na 6,06 z dzienną kapitalizacją, ale to i tak trzeba

    Zastanawiam sie dlaczego jakis bank nie przygotowal jeszcze oferty (np. podobnej do
    eurobanku z wieksza iloscia subkont oszczednosciowych). W ten sposob sciagneliby do
    siebie sporo kapitalu z rynku .....

  • 20. Data: 2009-06-04 15:28:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl> napisał w
    wiadomości news:h08gp8$hf5$1@z-news.wcss.wroc.pl...

> [...]
    > faktycznie ktoś się pokusi o konto w Eurobanku na 6,06 z dzienną
    > kapitalizacją, ale to i tak trzeba pilnować tego...

    Naprawdę? A przy jakich zyskach jest warte wg Twojej opinii?