  • 1. Data: 2009-06-04 14:07:34
    Temat: próbazałożenia WSPOLNEGO konta24.pl z ALLEKARTĄdebetową
    Od: k...@o...pl

    spółka cywilna osob fizycznych handluje na allegro

    Bardzo odpowiadałoby mi darmowe konto osobiste
    w banku mającym placówkę tuż koło mojego domu.

    wspólnicy próbowali założyć w BZWBK powiązane
    z allekartą debetową WSPÓLNE konto24.pl
    albo założyć dla jednego wspólnika i drugiego potem
    dopisać w placówce BZWBK

    pracownicy oddziału podchodzą do kont24.pl allegro
    jak lis do jeża i odmawiają jakichkolwiek zmian.

    Czy tzn. że NIE DA SIE założyć wspólnego konta24.pl?

  • 2. Data: 2009-06-04 14:26:27
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 4, 4:07 pm, k...@o...pl wrote:
> [...]
    > jak lis do jeża i odmawiają jakichkolwiek zmian.
    >
    > Czy tzn. że NIE DA SIE założyć wspólnego konta24.pl?

    Ale konto24.pl to chyba konto dla klienta indywidualnego a nie
    dzialalnosci gospodarczej.

    Jak chcesz z tego konta korzystac w celach prowadzenia dzialanosci
    gospodarczej?

  • 3. Data: 2009-06-04 14:31:23
    Od: k...@o...pl

    > Ale konto24.pl to chyba konto dla klienta indywidualnego a nie
    > dzialalnosci gospodarczej. Jak chcesz z tego konta korzystac
    > w celach prowadzenia dzialanosci gospodarczej?

    Nie chcę konta24.pl używać do DG

    Chodzi mi o to że osoba fizyczna prowadząca jednoosobową DG
    w zakresie handlu na allegro (np. mająca mBiznes konto w mBanku)
    może otrzymać jako bonus darmowe konto osobiste w BZWBK

    Dlaczego więc BZWBK traktuje gorzej klientów indywidualnych
    będących wspólnikami SC niż klientów indywidualnych z 1-os DG?

  • 4. Data: 2009-06-04 15:39:15
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Czy tzn. że NIE DA SIE założyć wspólnego konta24.pl?

    Ja nie byłem w stanie nawet pełnomocnika ustanowić.

  • 5. Data: 2009-06-04 15:44:29
    Od: k...@o...pl

    > Ja nie byłem w stanie nawet pełnomocnika ustanowić.

    ja jestem pełnomocnikiem do konta24.pl innej osoby

    czyżby jak w aliorze, co oddział to inne podejście do klienta?

  • 6. Data: 2009-06-04 18:28:47
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > ja jestem pełnomocnikiem do konta24.pl innej osoby

    Dobrze wiedzieć, ponowię próbę.

  • 7. Data: 2009-06-04 19:08:28
    Od: k...@o...pl

    On 4 Cze, 17:44, k...@o...pl wrote:

    > czyżby jak w aliorze, co oddział to inne podejście do klienta?
    Zdecydowanie tak, wielokrotnie tego doświadczyłem, teraz wiem, że od
    razu trzeba iść do "odpowiedniego" oddziału..

  • 8. Data: 2009-06-04 20:27:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zdecydowanie tak, wielokrotnie tego doświadczyłem, teraz wiem, że od
    > razu trzeba iść do "odpowiedniego" oddziału..

    albo napisać do rzecznika klienta, jak będziesz miał odp. na papierze w
    ręku to od razu inaczej będą z Tobą w placówce rozmawiać ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-06-07 14:49:41
    Od: k...@o...pl

    > albo napisać do rzecznika klienta, jak będziesz miał odp. na papierze w
    > ręku to od razu inaczej będą z Tobą w placówce rozmawiać ;-)

    co to za ciało ten "rzecznik klienta"? jak się z nim skontaktować?

  • 10. Data: 2009-06-07 14:58:35
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/kontakt.html
    https://kontakt.bzwbk.pl/10993