  • 1. Data: 2009-06-03 23:07:48
    Temat: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Listu do Eurobanku:

    Zleciłem przelew wewnętrzny -- pieniędzy nie ma ani na koncie,
    z którego przelałem, ani na docelowym.

    To kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?

    LC

  • 2. Data: 2009-06-03 23:21:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h06vog$bn7$...@i...gazeta.pl

    > Zleciłem przelew wewnętrzny -- pieniędzy nie ma ani na koncie,
    > z którego przelałem, ani na docelowym.

    > To kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?

    Brak na razie ;) odpowiedzi. A chat?... Oto i chat:

    Niestety nie jesteśmy w stanie obsłużyć Cię w tym momencie.
    W związku z prowadzonymi pracami mającymi na celu podniesienie
    jakości naszych usług, czat eurobanku jest chwilowo niedostępny.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności jakie może to powodować.
    Jednocześnie zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na
    najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty eurobanku.

    Coś tu dodać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-06-04 07:11:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <news:h070iq$eeg$1@inews.gazeta.pl

    > Coś tu dodać?

    Witamy w Eurobanku? :)
    O ile sytuacja, którą przedstawiasz wcale do zabawnych nie należy to jestem
    Ci bardzo wdzięczny za twój post. Miałem się już związać z biało - czerwonym
    bankiem. A tak zostaję przy tym co mam - Getin, ING i mBank.

  • 4. Data: 2009-06-04 10:36:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 09:11:31 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > jestem Ci bardzo wdzięczny za twój post. Miałem się już związać z biało
    > - czerwonym bankiem. A tak zostaję przy tym co mam - Getin, ING i mBank.

    Hmmmm masz chyba mocno nieaktualnego KFa ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-06-04 12:40:42
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 04 cze 2009 o 01:21 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > Jednocześnie zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na
    > najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty eurobanku.

    Szkoda cokolwiek dodawac, szkoda komentowac to co napisales...

    Przelewy w eurobanku robie bardzo czesto, czesto "wlasne", pelny przelew
    czasami trwa z minute, ale nigdy nie dzieje sie tak, ze kasa znika
    calkowicie, tylko po wykonaniu przelewu, saldo pozostaje bez zmian, a
    dostepne srodki z konta zrodlowego zostaje pomniejszone o kwote przelewu,
    potem po kilku sekundach, max po minucie, saldo zostaje takze pomniejszone
    na rachunku zrodlowym, ale jednoczesnie saldo i srodki dostepna na rachunku
    docelowym sa powiekszone, tak ze suma sald zawsze jest stala, zmienia sie
    tylko na chwile suma srodkow dostepnych

    Zupelnie inna kwestja ktorej wlasnie szkoda komentowac, to zalatwianie
    takich spraw przez chat :) chyba nawet w opisie chata jest napisane, jakich
    spraw nie da sie zalatwic przez ten srodek komunikacji...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 6. Data: 2009-06-04 13:22:47
    Od: Peet <w...@y...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Listu do Eurobanku:
    >
    > Zleciłem przelew wewnętrzny -- pieniędzy nie ma ani na koncie,
    > z którego przelałem, ani na docelowym.
    >
    > To kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?

    W godzinach nocnych konto zasypia i budzi się chyba około 6 rano, więc
    nie ma o co robić rabanu.

  • 7. Data: 2009-06-04 14:29:03
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 04 cze 2009 o 15:22 GMT, Peet napisał(a):

    > W godzinach nocnych konto zasypia i budzi się chyba około 6 rano, więc
    > nie ma o co robić rabanu.

    Jezeli nawet zasypia, to pieniadze nigdzie nie gina, a suma sald zawsze sie
    zgadza

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 8. Data: 2009-06-04 16:21:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h082qi$dm1$...@n...interia.pl

> [...]
    > Ci bardzo wdzięczny za twój post. Miałem się już związać z biało - czerwonym
    > bankiem. A tak zostaję przy tym co mam - Getin, ING i mBank.

    Nad ranem (kto wie, co to teraz rano) pieniądze znalazły się na onlineowym...
    Trudno zgadnąć, czy strata czasu (związana z brakiem tych pieniedzy w godzinach
    rozsądnych, przed snem) jest stratą, czy nie. :) Jeśli na wszystko bedę czekał
    niepotrzebnie kilkanaście minut, spora część życia pójdzie na marne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2009-06-04 16:23:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" h08849$nf6$...@i...gazeta.pl

    > Hmmmm masz chyba mocno nieaktualnego KFa ;)

    Jeśli w ten sposób broni się Eurobank, to tym bardziej
    należy zastanowić się nad korzystaniem z usług tego quasi-banku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-06-04 16:29:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brzezi" s...@b...chello.pl

> [...]
    > docelowym sa powiekszone, tak ze suma sald zawsze jest stala, zmienia sie

    To też zły sposób obrony.

    Pomiędzy pierwszym moim postem dotyczącym tej sprawy a ostatnim mija 18 minut,
    a do tego trzeba dodać kilka minut, które mijają przed wysłaniem pierwszego
    postu oraz kilkanaście, które minęły po wysłaniu ostatniego. Przed pójściem
    do łóżka nie mogłem zlecić przelewu na zewnątrz banku. Musiałem zrobić to
    w czasie spania, a aż takim dobrym lunatykiem nie jestem, więc musiałem
    zbudzić się. :) (w ogóle nieźle lunatykuję, o czym dowiaduję się po
    obudzeniu, ale zlecenie przelewu podczas snu przekracza moje możliwości)

    > Zupelnie inna kwestja ktorej wlasnie szkoda komentowac, to zalatwianie
    > takich spraw przez chat :) chyba nawet w opisie chata jest napisane, jakich
    > spraw nie da sie zalatwic przez ten srodek komunikacji...

    Tam niczego nie można załatwić żadnym sposobem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'