  • 11. Data: 2004-02-18 14:35:29
    Temat: Re: Jak najlepiej zainwestowac 1000zl?
    Od: "<buraxta>" <b...@...w.pl>

    Marcin wrote:
    > No wlasnie sam nie wiem. Jestem w stanie zaryzykowac dla wiekszego zysku.
    > Ogólnie rzecz biorac to obojetnie jak byle jak najwiecej z tego bylo. Dziwne
    > ale tak sobie pomyslalem. Pozdrawiam :)

    Ktoś tu już doradzał jak zarobić milion baksów na forexie - może
    spróbujesz? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 12. Data: 2004-02-18 15:02:29
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Ktoś tu już doradzał jak zarobić milion baksów na forexie - może
    > spróbujesz? :)

    Hmm - chyba zaden system bezporednio nie przyjmuje na start takich malych
    sum... A powiezanie komus - ja bym sie raczej nigdy nie zdecydowal...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 13. Data: 2004-02-18 15:03:03
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c0vgut$rs2$3@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Tomasz Waszczynski z adresu <w...@w...org> napisał(a):

    > Ale całego tysiąca na raz nie da rady zainwestować ;]

    A inwestycja w przyjaciół? W kilku może by się zmogło... ;-)

    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]

  • 14. Data: 2004-02-18 15:09:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c0vuhn$kui$1@taurus.webcorp.pl...

    > A inwestycja w przyjaciół? W kilku może by się zmogło... ;-)

    Hm, to może lepiej w przyjaciółkę? ;] Wtedy napewno się uda! :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2004-02-18 15:37:53
    Od: z...@p...onet.pl

    O, wstyd wam i hańba, tak się nabijać z poczciwego Marcina, co sweje uciułane
    dutki chciałby ulokować korzystnie.

    Myślał, o naiwny, że dostanie jakąś poradę od starych wyg w branży, a
    tymczasem... :(((

  • 16. Data: 2004-02-18 18:03:00
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Myślał, o naiwny, że dostanie jakąś poradę od starych wyg w branży, a
    > tymczasem... :(((

    No ale co? Zle porady czy jak?

    Jezeli inwestowanie ma realizowac cel edukacyjny to pozostaje nic
    innego jak probowac funduszy bo trudno cos innego zrobic z taka
    kasa.

    Natomiast jezeli Marcin chce "czystego zysku" to tyle ile w
    najlepszym wypadku da sie "wyciagnac z tysiaka" duzo latwiej po
    prostu zarobic, takze na rozne dorywcze sposoby.

    Ponadto inwestycja we wiedze ma zdecydowanie najwieksza stope zwrotu,
    z kolei lokowanie srodkow w realizowanie swoich pasji czy aktywnosc
    towarzyska przyniesie najwieksza korzysc natury psychologicznej.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 17. Data: 2004-02-18 18:56:13
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Myślał, o naiwny, że dostanie jakąś poradę od starych wyg w branży, a
    > tymczasem... :(((

    Czego się spodziewasz ???
    Biznes jest zawsze dla tego pierwszego, który miał pomysł i go wdrożył.
    Następni mają ochłapy.
    Dobrymi radami, jest piekło wybrukowane:-)
    O tym w co zainwestować poczytaj na grupie pl.biznes -tam sporo takich
    wątków

  • 18. Data: 2004-02-18 20:44:09
    Od: e...@p...onet.pl

    Bede brutalny: z taka kwota to tylko
    1. kupic na GPW opcje (ew. warranty) - i zyskac ze 1005 albo wszystko stracic
    (ale trzeba sie chociaz minimalnie znac na rzeczy)
    2. zainwestowac w fundusz pieniezny (bez oplat, ktore w innym wypadku by
    zjadly), i zarobic grosze (tak czy owak, cokolwiek bys innego zrobil poza pkt.
    1), ale przynajmniej na pewno nie tracac.
    Wbrew pozorom nie jestem cyniczny.
    Rgds

  • 19. Data: 2004-02-18 21:35:44
    Od: woy <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    Dnia 2004-02-18 16:09, niejaki(a) Tomasz Waszczynski naskrobał(a): :

    > Hm, to może lepiej w przyjaciółkę? ;] Wtedy napewno się uda! :)

    A która przyjaciółka wypije tyle piwa? ;-)

  • 20. Data: 2004-02-18 23:54:14
    Od: "umbii" <sagitario1(maupa)wp(kropka)pl>

    Moze STS albo PROFESJONAL