  • 11. Data: 2003-08-17 17:51:29
    Temat: Re: Jak najkorzystniej ulokowac 3000zl ?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bhnooq$rp6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > gdzieś ci chyba jedno zero uciekło :P
    > 3000 > 30000

    A Tobie się znaki pomerdały. :-)

    3000<30000

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 12. Data: 2003-08-17 20:23:30
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > A Tobie się znaki pomerdały. :-)
    >
    > 3000<30000

    hihi
    sęk w tym że znak mój nie miał znaczenia znaku większości - mniejszości,
    tylko znaku który miał mówić z 3000 "zrobiłeś" 30000

    pozdr
    david

  • 13. Data: 2003-08-18 09:37:42
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Proponuję Dominet Bank, oprocentowanie 6-miesięcznej lokaty:

    - stałe: 5-5,25 %

    - zmienne: 5,5-5,75

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdz:
    > - DominetBank - 5,0% stale, 5,5% zmienne
    > - LukasBank - 3,9% stale, 4,0% zmienne
    >
    > Ewentualnie rachunek w banku wirtualnym: VWBank Plus Konto lub mBank eMAX
    > Jezeli zamierzasz dluzej potrzymac kase mozesz zainteresowac sie
    > funduszami inwestycyjnymi ale jezeli po tych 6-miesiacach pieniadze maja
    > byc skonsumowane to chyba szkoda zachodu, tym bardziej ze suma niewielka.
    >
    > Przegladnij ewentualnie tabele z rzepy pod katem SKOK'ow:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03081
    4/pieniadze_a_4.html

  • 14. Data: 2003-08-18 19:49:37
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Dekoder" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Z tego co widzialem w lukas bank daja 3,9% na 6 miesiecy.

    To skorzystaj z oferty, skoro Ci pasuje.

  • 15. Data: 2003-08-19 01:11:50
    Od: "paulina" <p...@W...fr>

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03081
    4/pieniadze_a_4.ht
    bardzo ciekawa tabelka porownawcza
    wlasnie tez sie interesowalam lokatami w polsce,tu we francji sa
    ochydnie niskie :(