  • 1. Data: 2003-08-16 21:39:44
    Temat: Re: Dziwny mail z Citibanku (????)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    BaLab wrote:

    > Wszystko wygląda mi bardzo podejrzanie, więc nie od rzeczy będzie
    > zapytać Was co o tym sądzicie?

    Też to dostałam i to na 2 adresy "publiczne". Wygląda na wielki szwindel.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-08-16 21:41:02
    Temat: Dziwny mail z Citibanku (????)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam,
    "Your Checking Account at Citibank" - takiego tematu dostałem dzisiaj
    e-maila, wysłanego rzekomo przez Citibank.
    Treść jest taka:
    -----------
    Dear Citibank customer,
    We are letting you know, that you, as a Citibank checking account holder,
    must become acquainted with our new Terms & Conditions and agree to it.
    Please, carefully read all the parts of our new Terms & Conditions and post
    your consent.
    Otherwise, we will have to suspend your Citibank checking account.
    This measure is to prevent misunderstanding between us and our valued
    customers.
    We are sorry for any inconvinience it may cause.
    ------------
    Poniżej dwa linki, prowadzące niby do www.citibank.com, ale w bardzo
    pokrętny sposób. Źródło wiadomości zakodowane w Base64, a nadawca (From:) to
    jakiś
    Citibank <B...@r...com>

    Wszystko wygląda mi bardzo podejrzanie, więc nie od rzeczy będzie zapytać
    Was co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-08-16 21:43:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...dot.pl>

    On 8/16/2003 11:39 PM, Użytkownik Glenn napisał:
    > Też to dostałam i to na 2 adresy "publiczne". Wygląda na wielki szwindel.

    To na pewno nie z Citi, poszlo to ichniejszego abuse ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2003-08-16 22:33:49
    Od: "VA" <v...@e...net.NOSPAM>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
> [...]
    > Poniżej dwa linki, prowadzące niby do www.citibank.com, ale w bardzo
    > pokrętny sposób. Źródło wiadomości zakodowane w Base64, a nadawca (From:)

    Ten adres mowi mi juz wszystko. Serwer Rocketmail to jest darmowy serwer
    pocztowy typu Yahoo itp.
    Zaden pracownik Citibanku nie uzyje do pisania oficjalnej korespondencji
    tego serwera

  • 5. Data: 2003-08-16 23:03:04
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bhm875$pln$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@p...com says...
    > Witam,
    > "Your Checking Account at Citibank" - takiego tematu dostałem dzisiaj
    > e-maila, wysłanego rzekomo przez Citibank.
    > Treść jest taka:

    Dzownilem do CitiBanku w USA - wiedza o problemie. Link ktory jest w
    emailu odsyla zupelnei do innej strony. Ciekawe czy adresy wzieli z tej
    grupy

    AP

  • 6. Data: 2003-08-17 00:21:53
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości

    > Dzownilem do CitiBanku w USA - wiedza o problemie. Link
    > ktory jest w
    > emailu odsyla zupelnei do innej strony.

    Z przezorności nie klikałem. Co tam jest?

    > Ciekawe czy adresy
    > wzieli z tej
    > grupy

    Ja dostałem na adres, którego dawno nie używam na newsach, a tutaj to chyba
    nigdy nie używałem. Natomiast nie dostałem na adres, którego używam obecnie.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-08-17 02:15:45
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bhmhko$tt$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@p...com says...

    > Z przezorności nie klikałem. Co tam jest?

    Nie mam zielonego pojecia .... po prostu sprawdzilem link. Tez nie
    klikam na linki ktorych nie znam. W kazdym badz razie jak z nimi
    rozmawialem to wydawali sie wiedziec o jakim emailu mowie.

    AP

  • 8. Data: 2003-08-17 02:26:00
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>,
    c...@e...dyndns.org says...
    > In article <bhmhko$tt$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@p...com says...

    src="http://citi.bridgetrack.com/ecrm/pixel/?BTData=
    4727966776F425425435524324B2A3A8B81F6E1E6F828DC832
    &amp;MsgID=F1314DF3C2BA753276253218"
    width=1 border=0></P></BODY></HTML>

    I chyba w ten sposob uzyskuja potwierdzenie czy adres emailowy jest
    aktywny. Nawet nei trzeba klikac - wystarczy "przeczytac email"

    Registrant:
    Spidergate Media Group (BRIDGETRACK-DOM)
    12910 SW 89 Court
    Miami, FL 33176
    US

    Domain Name: BRIDGETRACK.COM

    Administrative Contact, Technical Contact:
    Spidergate Media Group (DA19736-OR)
    d...@S...NET
    12910 SW 89TH CT
    MIAMI, FL 33176-5803