  • 1. Data: 2016-11-08 17:19:59
    Temat: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: Kris <k...@g...com>

    Grupowych wiśniozbieraczy może zainteresować:
    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20947108,kolejki
    -w-sklepach-lidla-ludzie-zwracaja-puste-opakowania.h
    tml
    ??

  • 2. Data: 2016-11-08 18:44:12
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2016 10:19 AM, Kris wrote:
> [...]
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20947108,kolejki
    -w-sklepach-lidla-ludzie-zwracaja-puste-opakowania.h

    to jest właśnie polska kultura.

  • 3. Data: 2016-11-08 22:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl ...

    -w-sklepach-lidla-

    > to jest właśnie polska kultura.

    Najdziwniejsze, ze lidl tego nie przewidział.
    Jak tylko usłyszałem o tej promocji, to wiedziałem ze tak moze sie
    skonczyc, aczkolwiek zakładałem, ze jednak zrobili jakies bezpieczniki. A
    tu nic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 4. Data: 2016-11-08 22:52:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl> writes:

    > to jest właśnie polska kultura.

    Zwykle tak piszą (mówią) ludzie, którzy nigdy poza Polską nie byli, ale
    przecież nie mieszkasz tu. Nietypowe.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2016-11-09 02:47:38
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-11-08 o 17:19, Kris pisze:
> [...]
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20947108,kolejki
    -w-sklepach-lidla-ludzie-zwracaja-puste-opakowania.h

    Sorry, ale Topic jest zupełnie bez sensu.

    To nie "wisienki" tylko stworzenie okazji dla oszustów.
    zaś szanujący się "wiśniobiorca bankowy" do takowych IMO nie należy :/

  • 6. Data: 2016-11-09 03:21:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" nvtv7p$ejk$...@n...news.atman.pl

    > Sorry, ale Topic jest zupełnie bez sensu.

    Tutaj nie jest na miejscu. Lidl czasami daje wisienki -- jakieś
    bony, które później świadomie rozlicza podwójnie.

    > To nie "wisienki" tylko stworzenie okazji dla oszustów.

    Dla chamów.
    [szkoda, że o akcji dowiedziałem się za późno -- może nagrałbym
    filmy ze znanymi ,,aktorami'' i postawiłbym w sieci, by pokazać
    ,,merytoryczność'' i ,,profesjonalizm'' rzekomo uczciwych ludzi...
    znam chamów, którzy podobnie korzystali z darów słanych z zagranicy
    dla ,,ubogich'' Polaków w czasie stanu junty Jaruzelskiego...
    dary częstokroć brały najbogatsze świnie... wlokły później te dary
    do pochowanych w pobliskich ,,dziuplach'' samochodów -- jakże rzadkich
    w tamtych czasach... ale wtedy o kamerki do mowis ;) było trudno...
    teraz takie filmy można kręcić byle komórką...]

    > zaś szanujący się "wiśniobiorca bankowy" do takowych IMO nie należy :/

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.biz.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 7. Data: 2016-11-09 07:36:58
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.11.2016 o 17:19, Kris pisze:
> [...]
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20947108,kolejki
    -w-sklepach-lidla-ludzie-zwracaja-puste-opakowania.h

    W niedzielę byłem przypadkiem w Lidlu - pierwszy raz chyba od kilku lat
    (pomijając zagraniczne Lidle) - po prostu nie mam tam po drodze.
    Babka przy kasie kłóciła się z kierowniczką, bo kupiła osiem kaw,
    spróbowała, ale że jej nie smakowała to wyrzuciła resztę do śmieci,
    przynosząc puste opakowania...
    To trzeba mieć tupet!

    Łukasz

  • 8. Data: 2016-11-09 07:53:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 listopada 2016 07:37:06 UTC+1 użytkownik ddddddddd napisał:
> [...]
    > Babka przy kasie kłóciła się z kierowniczką, bo kupiła osiem kaw,
    > spróbowała, ale że jej nie smakowała to wyrzuciła resztę do śmieci,
    Otworzyła pierwszą- nie smakuje. Myślała że w drugiej paczce będzie smaczniejsza. A
    tu też niesmaczna. I tak do 8 doszła;)

  • 9. Data: 2016-11-09 11:18:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    -w-sklepach-lidla-ludzie-zwracaja-puste-opakowania.h
    tml

    >Otworzyła pierwszą- nie smakuje. Myślała że w drugiej paczce będzie
    >smaczniejsza. A tu też niesmaczna. I tak do 8 doszła;)

    Ale wiesz ... czemu nie ?
    Kawa rzecz rozna, jedna smakuje, inna nie.
    Zakup 8 rodzajow i testowanie wydaje sie bardzo dobrym pomyslem :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-11-09 11:52:08
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > Babka przy kasie kłóciła się z kierowniczką, bo kupiła osiem kaw,
    > spróbowała, ale że jej nie smakowała to wyrzuciła resztę do śmieci,

    Nie tupet, tylko cierpliwosc. Wciaz miala nadzieje, ze nastepne opakowanie
    bedzie odpowiednie, ale sie zawiodla.
    Mam kolege, ktory ma siedem corek i syna - probowal do skutku. A Ty sie
    jakiejs kawy czepiasz...