  • 1. Data: 2016-11-08 15:09:47
    Temat: zapłać zwykłym przelewem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zwykle na końcu tabelki ikonek banków jest "zapłać zwykłym przelewem".
    Jest tam nr konta, adres odbiorcy i wygenerowany tytuł.

    A co jak nie ma tej ikonki? Nie ma jakiegoś sposobu żeby zapłacić?

    Mam tylko Alior Kantor, bez kart.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 2. Data: 2016-11-08 15:11:59
    Temat: Re: zapłać zwykłym przelewem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-08 o 15:09, PiteR pisze:
> [...]
    > Jest tam nr konta, adres odbiorcy i wygenerowany tytuł.
    >
    > A co jak nie ma tej ikonki? Nie ma jakiegoś sposobu żeby zapłacić?

    To pytanie do wierzyciela, a nie na grupę.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-11-08 15:17:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Liwiusz pisze tak:

    > To pytanie do wierzyciela, a nie na grupę.

    a kto to jest wierzyciel? ;)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wierzyciel

  • 4. Data: 2016-11-08 15:38:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-08 o 15:17, PiteR pisze:

    > a kto to jest wierzyciel? ;)

    To już siebie spytaj, skąd mam wiedzieć kto jest twoim wierzycielem.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-11-08 18:05:53
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2016 8:09 AM, PiteR wrote:
    > A co jak nie ma tej ikonki?

    Zapytaj tego komu chcesz zapłacić.

  • 6. Data: 2016-11-08 19:39:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > Zapytaj tego komu chcesz zapłacić.

    takie orły sokoły klikacze nie wiedzą? ;)

    To post do was matoły z webmasterki. Psuje stron chodzące.
    Może to przeczytacie darmozjady o ile nie ganiacie pokemonów :)

  • 7. Data: 2016-11-08 20:43:07
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zapytaj odbiorcę o numer jego konta.
    Lub płacąc przez "ikonkę banku" dojdź do momentu, w którym poznasz te dane i zapisz
    je.

    -----