    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak długo idą pieniądze z PKO BP do Inteligo?
    Date: Fri, 07 Nov 2003 00:01:21 +0100

    Przy wpłacie gotówkowej w oddziale PKO BP na konto INTELIGO trzeba mieć na
    uwadze poszczególne sesje rozliczeniowe eliksiru. Każdego dnia są 3 sesje, o
    8:00, 12:00 i 15:00. Godziny sa przybliżone i moga się czasami nieco różnić.
    Jezeli więc wpłacasz pieniądze np. rano miedzy godziną 8 a 12 to wychodzą one
    z banku przyjmującego sesją o godzinie 12:00, co oznacza, że zostaną jeszcze
    tego samego dnia zaksięgowane w ostatniej sesji, czyli o 15:00 jako sesji
    przychodzacej do Inteligo i będą uznane na Twoim koncie. Jeżeli wpłaty
    dokonałeś po godzinie 14:00-15:00 to automatycznie sesją wychodzącą dla Twoich
    pieniędzy jest już niestety sesja poranna, czyi o 8:00 następnego dnia.
    Pieniądze są więc księgowane na Twoim koncie kolejną sesją przychodzącą do
    banku Inteligo, czyli teoretycznie koło południa.
    Z jednej strony to chyba dobrze, że INTELIGO zachowało nieco swoją odrębność
    jako instytucja, pomimo, że ma tego samego właściciela, bo inaczej
    zginelibyśmy w czeluściach tego, jak na dzisiejsze czasy mało "okrzesanego"
    banku. Tak więc chcąc spokojnie we własnym fotelu i domowym zaciszu dokonać
    przelewów z Inteligo, kiedy występuje potrzeba wpłaty na to konto, trzeba tę
    sytuację przewidzieć niestety przynajmniej na jeden dzień i wpłaty dokonać
    najpóźniej do południa!
    Sprawdzone, zbadane, od ponad 2,5 roku korzystam z INteligo, jestem bardzo
    zadowolony i działa to bezbłędnie. najlepiej jednak omijać fizyczne oddziały
    PKO BP i kierować wszelkie możliwe pieniądze bezpośrednio na konto, jak ja to
    robię, wtedy oszczędzasz sobie cenny czas i czasami nerwy mało kompetentnych
    pracowników PKO BP. Pozdrowienia.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl