  • 1. Data: 2003-10-28 07:17:33
    Temat: Jacek
    Od: "Śląski + BZWBK = ?" <j...@W...onet.pl>

    Ktoś może coś wie? Taką plotką z rana mnie uraczył kolega.
    Zali miałbym zostać przekupką :-), czy może coś w tym jest?

    Jacek

  • 2. Data: 2003-10-28 07:26:26
    Temat: Hi, hi
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    Nie dość, że plotka, to jeszcze rebus :-)
    Tip: zamień autora z tematem. Sorki, kawy jeszcze nie piłem.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-10-28 09:25:39
    Temat: Re: Jacek
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Śląski + BZWBK = ? wrote:
    > Ktoś może coś wie? Taką plotką z rana mnie uraczył kolega.
    > Zali miałbym zostać przekupką :-), czy może coś w tym jest?

    Od jakiegos czasu mowi sie o tym na rynku, wiec zadna to nowosc.
    ING wyglada na to, ze chciualoby sie jednak wycofac z banku, a zajac
    ubez;pieczeniami itp.
    AIG ma natomiadst wolna kase i chcialoby cos kupic - na celowniku w marcu
    bylo Millennium.
    Za ING BŚ + BZ WBK o ile pamietam przemaawia fakt podobnych systemow
    centralnych - wiec nie bvyloby problemow z polaczeniem - a powstalby
    zupelnie nowy bank - bo BZ WBK - we koncu te ochydna nazwe trzeba zmienic
    (od nowego roku a zniknac BPH PBK :)

  • 4. Data: 2003-10-28 09:41:42
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > Od jakiegos czasu mowi sie o tym na rynku, wiec zadna to nowosc.

    A dla mnie nowość. Informator twierdzi, że to nie sfera planów, tylko już
    konkrety. BTW z PRnews tego nie pamiętam :-).

    > ING wyglada na to, ze chciualoby sie jednak wycofac z banku, a zajac
    > ubez;pieczeniami itp.
    > AIG ma natomiadst wolna kase i chcialoby cos kupic - na celowniku w marcu
    > bylo Millennium.

    AI_B_ :-) Ale może i AIGBank z kimś się połączy. Przecież to wstyd, żeby taki
    potentan jak AIG miał tak mały (ale dynamiczny) bank.

> [...]
    > centralnych - wiec nie bvyloby problemow z polaczeniem - a powstalby
    > zupelnie nowy bank - bo BZ WBK - we koncu te ochydna nazwe trzeba zmienic

    Zniknąć powiadasz? To zabieram od nich kasę. Chyba, że chodzi o zmianę nazwy :-)

    Jacek

  • 5. Data: 2003-10-28 09:54:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek wrote:
    > A dla mnie nowość. Informator twierdzi, że to nie sfera planów, tylko
    > już konkrety. BTW z PRnews tego nie pamiętam :-).

    Bylo bylo ;)

    > AI_B_ :-) Ale może i AIGBank z kimś się połączy. Przecież to wstyd,
    > żeby taki potentan jak AIG miał tak mały (ale dynamiczny) bank.

    Ops - to dlatego, ze kawy jeszcze nie pilem ;)
    AIB oczywiscie.

    > Zniknąć powiadasz? To zabieram od nich kasę. Chyba, że chodzi o
    > zmianę nazwy :-)

    Pisze przeciez o nazwie :) Bank Piastowski - calkiem fakjna nazwa (w GB ja
    wyczytalem)

  • 6. Data: 2003-10-28 10:06:55
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Bylo bylo ;)

    Pewnie w _tym_ dniu też nie piłem jeszcze kawy :-)

    > Ops - to dlatego, ze kawy jeszcze nie pilem ;)

    :-)

    > Pisze przeciez o nazwie :) Bank Piastowski - calkiem fakjna nazwa (w GB ja
    > wyczytalem)

    Mnie się nie podoba :-(

    Jacek

  • 7. Data: 2003-10-28 10:52:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:bnlem9$fml$1@news.onet.pl...

    > Pisze przeciez o nazwie :) Bank Piastowski - calkiem fakjna nazwa (w GB ja
    > wyczytalem)

    Jedna nazwa lepsza od drugiej :D - ale juz chyba wole BZWBK - przynajmniej
    jakos latwo sie to wymawia :) zreszta ten bank caly powinien byc zaorany :)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-10-28 11:30:48
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jacek <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Mnie się nie podoba :-(

    Mnie też nie. Kojarzy się z Bankiem Staropolskim i z firemkami
    "argentyńskimi".

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-10-28 11:31:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:
    > Mnie też nie. Kojarzy się z Bankiem Staropolskim i z firemkami
    > "argentyńskimi".

    Przypominam, ze to byla propozycja dziennikarza.
    a mnie sie calkiem podoba - bo dla mnie wszystkie BPH PBK (a to jest skrot
    tylko przeciez), BZ WBK - to jakies potworki.

  • 10. Data: 2003-10-28 11:37:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bnlk22$261$1@news.onet.pl...

    > Przypominam, ze to byla propozycja dziennikarza.
    > a mnie sie calkiem podoba - bo dla mnie wszystkie BPH PBK (a to jest skrot
    > tylko przeciez), BZ WBK - to jakies potworki.

    Ja się ostatnio zastanwiałem jak będzie się teraz nazywać fundusz emerytalny
    Commercial Union. Skoro było BPH CU WBK, to obstawiałem, że teraz będą się
    zwać BPH PBK CU BZ WBK :-)

    Ale nie, dalej są BPH CU WBK :-)

    --
    Pozdrawiam,