  • 1. Data: 2003-10-27 22:13:38
    Temat: mbank | hasla | koperta | czas
    Od: "aniatk" <a...@W...onet.pl>

    witam
    jak dlugo mozna czekac na koperte z nowymi haslami jednorazowymi z mbanku?
    ja juz czekam od 15. pazdziernika. czy ktos tez czekal tak dlugo kiedys?
    pozdrawiam
    aniatk

  • 2. Data: 2003-10-27 22:39:03
    Temat: Odp: mbank | hasla | koperta | czas
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    > ja juz czekam od 15. pazdziernika. czy ktos tez czekal tak dlugo kiedys?

    Tak... jakieś 3 tyg. - dlatego zamawiam zawsze po 5 sztuk :)

    pozdrawiam
    :)

  • 3. Data: 2003-10-28 08:45:20
    Temat: Re: mbank | hasla | koperta | czas
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Mbank ostro przegina z terminami wysylek.
    Chyba duzo przez to traci.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2003-10-28 14:51:26
    Od: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl>

    Nie lepiej mieć minimum jedną listę w zapasie ????
    Ja tak robię i nie miałem problemów.

    Andrzej

  • 5. Data: 2003-10-28 20:18:12
    Od: "aniatk" <a...@W...onet.pl>

    > Nie lepiej mieć minimum jedną listę w zapasie ????
    > Ja tak robię i nie miałem problemów.

    no nie o tym jest ten watek:)
    pozdrawiam
    ania

  • 6. Data: 2003-10-28 20:35:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > no nie o tym jest ten watek:)

    A o czym? Mamy płakać z Tobą, że listy haseł jeszcze nie dostałaś?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-10-28 21:05:25
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik ArNolD+ <n...@d...spamerow.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@8...210.62.66...
    > Nie lepiej mieć minimum jedną listę w zapasie ????
    > Ja tak robię i nie miałem problemów.

    Może i lepiej, ale wiedzą o tym tylko czytelnicy pbb. Zwykły ludzik wie, że
    jak zamówi, to mbank niezwłocznie wyśle i za kilka dni będzie miał listę w
    łapce...

  • 8. Data: 2003-10-28 21:21:50
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik corner napisał:

    > Może i lepiej, ale wiedzą o tym tylko czytelnicy pbb. Zwykły ludzik wie, że
    > jak zamówi, to mbank niezwłocznie wyśle i za kilka dni będzie miał listę w
    > łapce...

    heh, a Inteligo samo z siebie przysyla nowa karte kodow po zuzyciu
    polowy kodow z aktywnej karty, wiec ciaglosc jest zachowana. Chyba ze
    sie zgubi nowa karte - moja druga karta lezala ponad pol roku zanim
    zuzylem wszystkie kody z pierwszej i gdzies mi sie zapodziala, ale na
    szczescie udalo mi sie ja znalezc zanim zdazylem sie zdenerwowac.

    Moze czasem warto troche zaplacic bankowi za dobra obsluge? Chociaz nie
    az tak dobra jak by sie chcialo - dzisiaj dokladnie po 20 dniach od
    wypelnienia formularza przyjechal kurier z umowa i karta - troche dlugo
    to trwalo. Juz chcialem dzwonic do inteligo (po raz 3) i powiedziec,
    zeby spadali.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-11-04 13:42:40
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > A o czym? Mamy płakać z Tobą, że listy haseł jeszcze nie dostałaś?

    O wyższości tokena nad kartą kodów...

    Grzexs

  • 10. Data: 2003-11-04 13:49:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > O wyższości tokena nad kartą kodów...

    To tak jak dyskusja o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad Bożym Narodzeniem
    ;-))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn