  • 1. Data: 2003-10-27 20:55:23
    Temat: Systemy komputerowe w działalności banków
    Od: "TomekM" <p...@o...pl>

    Witam grupowiczów. Usilnie poszukuję materiałów do pracy licencjackiej na
    wyzej wymieniony temat. Jeśli znajcie jakieś linki do stron gdzie można
    czegoś ciekawego sie dowiedzieć z góry dziękuję.
    W szczególności potrzebuje informacji dotyczących:
    1. Integracji bankowych systemów informatycznych
    2. Sposobu wyboru bankowego systemu informatycznego
    3. Charakterystyka takiego systemu
    4. Wdrażanie informatycznego systemu bankowego

  • 2. Data: 2003-10-27 20:59:47
    Temat: Re: Systemy komputerowe w działalności banków
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "TomekM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Sposobu wyboru bankowego systemu informatycznego
    > 3. Charakterystyka takiego systemu
    > 4. Wdrażanie informatycznego systemu bankowego

    Wątpię, że ktoś "sprzeda" Ci takie informacje a już szczególnie pkt.4. Banki
    płacą za to kupę kasy, żeby poszło szybko i sprawnie.

    --
    Jaca

  • 3. Data: 2003-10-27 23:19:55
    Temat: Re: Re: Systemy komputerowe w działalności banków
    Od: WuPeS <a...@c...pl>

    zobacz na www.osiolki.net - jest tam kilka użytecznych informacji jak banki NIE
    powinny traktować klientów i jak maja ich głęboko w ....
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2003-10-27 23:34:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    GOL wrote:
    > Niestety prawda. Do tego pracownicy banków jak i firm zewnętrznych
    > wdrażających te systemy podpisują zobowiązania do zachowania
    > tajemnicy.
    > A w jakiej uczelni dają takie ciekawe tematy ?

    To temat na licencjat - jestem pewien, ze jakby przeszedl sie do biblioteki
    i przejrzal ksiazki + gazety w tym zakresie nie mialbym najmniejszych
    problemow z napisaniem takiej pracy.

  • 5. Data: 2003-10-27 23:38:30
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Jaca" <j...@g...pl> wrote in message

> [...]

    wdrażających te systemy podpisują zobowiązania do zachowania tajemnicy.
    A w jakiej uczelni dają takie ciekawe tematy ?

    Pozdrawiam
    GOL

  • 6. Data: 2003-10-28 20:32:57
    Od: "TomekM" <p...@o...pl>

    Użytkownik "GOL" <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wdrażających te systemy podpisują zobowiązania do zachowania tajemnicy.
    > A w jakiej uczelni dają takie ciekawe tematy ?

    Politechnika Białostocka Wydział Informatyki

  • 7. Data: 2003-10-29 08:06:03
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > Witam grupowiczów. Usilnie poszukuję materiałów do pracy licencjackiej na
    > wyzej wymieniony temat.

    http://www.fiserv.com/ - ICBS
    http://www.sanchez.com/ - Profile

    Jacek