  • 1. Data: 2006-01-16 15:33:47
    Temat: Inwestycja 6 mscy na stale oprocentowanie
    Od: "E." <j...@p...fm>

    Witam
    Chcialbym mozliwie jak najlepiej, bez ryzyka, ulokowac
    oszczednosci w wysokosci 150 tys. zl. na okres 6 miesiecy
    w mBanku na eMaxPlus oferuja 3.88% efektywnie (ale tu moze zmienic sie
    procent wiec jest ryzyko), w WBK proponuja lokate na 3,9% (stale
    oprocentowanie).

    Czy znacie jakas lepsza mozliwosc, jesli tak to bardzo prosze o informacje.
    Nie mam czasu dreptac od banku do banku, wiec moze ktos wie gdzie najlepiej
    sie udac, aby wynegocjowac najlepsze warunki ?
    Pozdr.
    E.

  • 2. Data: 2006-01-16 17:28:28
    Temat: Re: Inwestycja 6 mscy na stale oprocentowanie
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    On Mon, 16 Jan 2006 16:33:47 +0100, "E." <j...@p...fm> wrote:

    Fundusz pieniezny (moze z 5%) lub fundusz obligacji (z 8%).

    --
    BW
    http://www.bwportal.pl

  • 3. Data: 2006-01-16 17:54:42
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy znacie jakas lepsza mozliwosc, jesli tak to bardzo prosze o
    > informacje.

    http://www.getinbank.pl/

    lokata 6 mcy 4,5pp

    > Nie mam czasu dreptac od banku do banku, wiec moze ktos wie gdzie
    > najlepiej sie udac, aby wynegocjowac najlepsze warunki ?

    Nie trzeba chodzić, można postukać w klawiaturkę adresy banków i dowiedzieć
    się o ofercie poprzez internet.

    Darek

  • 4. Data: 2006-01-16 21:40:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "E." <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > oszczednosci w wysokosci 150 tys. zl. na okres 6 miesiecy
    > w mBanku na eMaxPlus oferuja 3.88% efektywnie (ale tu moze zmienic sie

    Jezeli placisz podatek belki to takie oproc. efektywne nigdy nie wystapi, bo
    kapitalizacji nie podlega przeciez podatek odprowadzany do US.
    Oprocentowanie efektywne podawane na stronach bankow jest naduzyciem z ich
    strony i wprowadza klientow w blad. Mozna poslugiwac sie jedynie oproc.
    efekt. po opodatkowaniu, ale takiego banki przeciez nie podaja w zadnej z
    tabel.