  • 1. Data: 2006-01-16 14:57:11
    Temat: Zaginął przelew???
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...pl>

    Witam! W piątek ok. godz. 12:00 wysłałem przelew z mBanku (eKonto) do BZWBK
    (r-ek walutowy EUR) i do chwili obecnej nie ma pieniędzy na koncie docelowym.
    Wg moich obliczeń pineiądze powinny byc w BZWBK w piątek ok. 15:00 (sesjs
    pzzychodzaca). Od tego czasu były już dwie kolejne sesje przyvhodzące w BZWBK.
    Wkurzyło mnie to, bo kurs euro spadł (piątek-poniedziałek) i strace na tym
    troche kasy :(

  • 2. Data: 2006-01-16 15:04:31
    Temat: Re: Zaginął przelew???
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Bartek Sawicki <b...@g...pl> wrote:
    > Witam! W piątek ok. godz. 12:00 wysłałem przelew z mBanku (eKonto) do
    > BZWBK (r-ek walutowy EUR) i do chwili obecnej nie ma pieniędzy na
    > koncie docelowym.

    A podpisałeś zgodę na przewalutowanie? Jeśli nie, to może być tak że
    przelew w ogóle nie zostanie zaksięgowany póki nie wydasz tej zgody.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 3. Data: 2006-01-16 15:07:59
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    ain.local...

    > A podpisałeś zgodę na przewalutowanie? Jeśli nie, to może być tak że
    > przelew w ogóle nie zostanie zaksięgowany póki nie wydasz tej zgody.

    poza tym jeśli wysłałeś złotówki na konto w euro to nawet jeśli zgodziłes
    się na przewalutowanie to ktoś to musi "ręcznie" zaksięgować. A zrobi to
    jak.... będzie miał czas. Wiec przelew może leżeć nawet z 2 dni na jakimś
    koncie przejściowym

  • 4. Data: 2006-01-16 15:08:11
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...pl>

    Miernik <m...@f...org> napisał(a):

    > A podpisałeś zgodę na przewalutowanie? Jeśli nie, to może być tak że
    > przelew w ogóle nie zostanie zaksięgowany póki nie wydasz tej zgody.

    Możesz coś wiecej napisac na ten temat? W banku pani pytala mnie sie, czy beda
    przelwy zagraniczne - powiedzialem, ze nie. W takim razie gdzie sa teraz te
    pieniadze i czy ewentualnie mozna cofnac przelew???

  • 5. Data: 2006-01-16 15:09:19
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > te
    > pieniadze i czy ewentualnie mozna cofnac przelew???

    idź do banku do którego wysyłałeś i tam pytaj, prawdopodobnie lezy na jakiś
    koncie banku

  • 6. Data: 2006-01-16 15:10:50
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...pl>

    Grzes <p...@S...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > jak.... będzie miał czas. Wiec przelew może leżeć nawet z 2 dni na jakimś

    To my żyjemy w czasach kamienia łupanego?? Myslałem, ze teraz wszystko z automatu
    idzie :) Czyli przez ten czas bank sobie zarabia na moich pieniądzach a ja traę na
    spadającym kursie - pięknie :(

  • 7. Data: 2006-01-16 15:14:00
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...pl>

    Grzes <p...@S...o2.pl> napisał(a):

    > idź do banku do którego wysyłałeś i tam pytaj, prawdopodobnie lezy na jakiś
    > koncie banku

    Qrqa, bylem dzisiaj w banku, bo przyslali mi wyciag o ktory nie prosilem i nie
    wlaczyli mi wewnetrznych przelewow miedzy kontami, co wydawalo mi sie oczywiste.

  • 8. Data: 2006-01-16 15:33:40
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > automatu
    > idzie :) Czyli przez ten czas bank sobie zarabia na moich pieniądzach a ja

    idzie automatem gdy zgadza się nr i waluta rachunku

  • 9. Data: 2006-01-16 16:54:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > docelowym.

    > Wkurzyło mnie to, bo kurs euro spadł (piątek-poniedziałek) i strace na tym

    No faktycznie, spadł z 3,8679 na 3,8649 /po kursach BRE/,
    tylko nie wiem jak zamierzasz na tym stracić ;-)

  • 10. Data: 2006-01-16 21:16:19
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No faktycznie, spadł z 3,8679 na 3,8649 /po kursach BRE/,
    > tylko nie wiem jak zamierzasz na tym stracić ;-)

    O nie, z 3,8774 na 3,8679 :]