  • 1. Data: 2006-01-16 13:19:51
    Temat: Przelewy mBank -> multibank
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Przelew przyszły z mBanku wychodzi danego dnia pierwszą sesją o 6:00?

    Pomijam już, że wcześniej podany na stronach Multi czas zaksięgowania takiego
    przelewu jest fikcją (12:00, ale zawsze jest opóźnienie ~1h) -- ale teraz jest
    już po 14, a przelew nadal nie przyszedł.

    Więc może przelewy już nie wychodzą pierwszą sesją i przelewy BRE->BRE stają
    się powoli najdłużej wykonywanymi przelewami w Polsce? ;>

  • 2. Data: 2006-01-16 13:49:46
    Temat: Re: Przelewy mBank -> multibank
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-01-16 14:19, r...@a...net.pl napisał(a):

> [...]
    > przelewu jest fikcją (12:00, ale zawsze jest opóźnienie ~1h) -- ale
    > teraz jest
    > już po 14, a przelew nadal nie przyszedł.

    Podobnie jest z czasem księgowania przelewów przychodzących w mBanku -
    na stronie piszą, że o 12 a w rzeczywistości też jest opóźnienie w ~1h.
    Co ciekawe - jeśli mnie pamięć nie myli to opóźnienie takie dotyczy
    eMaxa, ale eKonta już nie...

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-01-16 22:03:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2006 14:49:46 +0100, Grzegorz Kamionka
    <k...@T...data.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >na stronie piszą, że o 12 a w rzeczywistości też jest opóźnienie w ~1h.
    >Co ciekawe - jeśli mnie pamięć nie myli to opóźnienie takie dotyczy

    O 12 zaczyna się księgowanie, jeśli już, a nie kończy.

  • 4. Data: 2006-01-17 01:10:05
    Od: "Radut" <i...@t...WYTNIJ_TO.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    jest
    > już po 14, a przelew nadal nie przyszedł.

    12-ta to jest godzina rozpoczęcia sesji, a nie zaksięgowania przelewu - a
    sesja może trwać ile tam oni sobie będą chcieli :)

    Pozdro

  • 5. Data: 2006-01-17 13:37:25
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 16 Jan 2006 23:03:34 +0100, w <d...@s...poczta.onet.pl>,
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dnia Mon, 16 Jan 2006 14:49:46 +0100, Grzegorz Kamionka
    > <k...@T...data.pl> wklepał(-a):

    > O 12 zaczyna się księgowanie, jeśli już, a nie kończy.

    A to niech zaktualizują odpowiednie punkty na swoim WWW.