  • 1. Data: 2003-05-01 11:33:48
    Temat: Inwestowanie - lokaty w bankach sie chowaja ;)
    Od: c...@p...com

    Mamy nowy miesiac wiec czas na podsumowanie. Kwiecien zakonczyl sie zyskiem w
    wysokosci 4.00% - zysk bylby znacznie wyzszy (w pewnym momencie bylo juz +12%)
    gdyby nie fatalny ostatni tydzien - ostatecznie zysk jest zyskiem a 4% tez
    uwazam za calkiem niezly wynik.

    A wiec jak narazie statystyki wygladaja tak :
    Marzec 8.25% zysku
    Kwiecien 4.00% zysku
    1,5 miesiaca = 12.25% zysku to chyba niezle ? w banku mielibyscie to za 2
    lata...

    Tych ktorzy chcieliby zainwestowac gotowke w ten sposob tradycyjnie zapraszam
    na mail c...@p...com

  • 2. Data: 2003-05-01 11:41:49
    Temat: Re: Inwestowanie - lokaty w bankach sie chowaja ;)
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    c...@p...com wrote in

> [...]
    > momencie bylo juz +12%) gdyby nie fatalny ostatni tydzien -
    > ostatecznie zysk jest zyskiem a 4% tez uwazam za calkiem niezly wynik.

    Czy mozemy to uznac za zakamuflowany spam ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-05-01 11:45:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > c...@p...com wrote in

    > Czy mozemy to uznac za zakamuflowany spam ?

    Nie.
    To zwykly spam.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-05-01 12:01:49
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Wojciech Skrzypinski napisal(a) 1 May 2003 13:41:49 +0200:
    >c...@p...com wrote in

    >Czy mozemy to uznac za zakamuflowany spam ?

    Zapoznaj sie z definicja spamu na grupach dyskusyjnych.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-05-01 12:18:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    WOJSAL wrote:
    > Zapoznaj sie z definicja spamu na grupach dyskusyjnych.

    A netykieta, to pies? Bo ten sam post poszedl na grupe biznes.

    Poza tym pieprzenie kotka... Jesli bylo +12 a skonczylo sie na +4 jak
    widac sposob inwestycji moze doprowadzic do znacznego uszczuplenia
    kapitalu.... W banku tego nie ma (chyba ze bank upadnie ;).
    Dlatego takie pisanie bez szczegolow jest nie mniej ni wiecej a
    naciagactwem (cos jak kredyt mieszkanowy na 25 lat, bez zyrantow, bez
    stalychdochodow tylko 3,83%!!!)

  • 6. Data: 2003-05-01 12:56:51
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    napisał w wiadomości news:b8r39e$bq0$1@news.onet.pl...
    > Poza tym pieprzenie kotka... Jesli bylo +12 a skonczylo sie na +4 jak
    > widac sposob inwestycji moze doprowadzic do znacznego uszczuplenia

    Ale to jest oferta dla tych, którym marzy się większy zwrot z kapitału, a
    sami nie potrafią go zainwestować.
    Może dla tych co chcą "oczyścić" albo "pobrudzić" pieniądze?

  • 7. Data: 2003-05-01 13:34:47
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    w...@g...pl (WOJSAL) wrote in news:slrnbb235j.e3.wojsal1
    @wojtek.sal.com:

    /ciach.../

    > Zapoznaj sie z definicja spamu na grupach dyskusyjnych.

    Sadzac z historii Twoich postow na roznych grupach, chyba zaczales uwazac sie za
    specjaliste od spamu. Nie jest to grupa reklamowa, a posty reklamowe (seryjne,
    pojedyncze, cross-post czy cykliczne) nie sa tu mile widziane. Sprawa jest tak
    jednoznaczna, ze nie ma sensu na ten temat dyskutowac. A reklama przemycona w taki
    sposob to dodatkowy minus dla autora watku.

    W.

    P.S. Tnij cytaty.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-05-01 13:55:41
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik <c...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    +12%)
    > gdyby nie fatalny ostatni tydzien - ostatecznie zysk jest zyskiem a 4% tez

    Czyli inwestujac wtedy, gdy bylo +12% np 100 pln teraz ktos by mial 92
    pln -( 8%) ?
    Rzeczywiscie w bankach tak nie ma:)

    Skoro to taki dobry interes to czemu zamiast jezdzic po cieplych krajach
    i odpoczywac na ich plazach szukasz chetnych na swoje "inwestowanie"?

    Nie wiem czy dobrze kojarze, ale chyba chodzi o zaklady sportowe.
    Czemu bukmacher u ktorego grasz jeszcze nie poszedl z torbami?
    Czyzby doplacal caly czas do interesu? To taki dobry wujek czy idiota?

    Troche to przypomina autorow systemow do totolotka
    Kazdy wygrywajacy a milionerow jakos nie widac:)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2003-05-01 21:15:00
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Michał 'Amra' Macierzyński napisal(a) May 2003 14:18:
> [...]
    >widac sposob inwestycji moze doprowadzic do znacznego uszczuplenia
    >kapitalu.... W banku tego nie ma (chyba ze bank upadnie ;).

    Tak, w banku nie ma 4% miesiecznie :)
    A to ze duzy zysk musi byc obarczony ryzykiem jest
    normalne. Chociaz z drugiej strony po to wymyslono opcje (na
    gieldzie), zeby te zasade zmienic...

    >Dlatego takie pisanie bez szczegolow jest nie mniej ni wiecej a
    >naciagactwem (cos jak kredyt mieszkanowy na 25 lat, bez zyrantow, bez
    >stalychdochodow tylko 3,83%!!!)

    O ewnetualnym naciaganiu mozna mowic dopiero po zapoznaniu
    sie z propozycja. W koncu zarabianie 4-10% miesiecznie nie
    jest az znowu takie niemozliwe. Fakt, ze na lokacie tego
    sie nie uzyska.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 10. Data: 2003-05-01 21:20:38
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Wojciech Skrzypinski napisal(a) 1 May 2003 15:34:47 +0200:
    >w...@g...pl (WOJSAL) wrote in news:slrnbb235j.e3.wojsal1
    >Sadzac z historii Twoich postow na roznych grupach, chyba zaczales uwazac sie za
    >specjaliste od spamu.

    ?!
    Nie uwazam sie za specjaliste od spamu. Natomiast czy przypadkiem
    Ty za takiego sie nie uwazasz?
    Znam definicje spamu, w odroznieniu od wielu tzw. antyspamowiczow.
    Nie popieram spamu, ale nazywanie ofert biznesowych na
    grupach biznesowych spamem, uwazam za chore.
    Tak jak nieciagnace sie dyskusje: czy dany post byl spamem
    czy tez nie.

    Z tego tez powodu koncze dyskusje na ten temat na tej grupie.
    Jesli chcesz kontynuowac dyskusje, chetnie pogadam ale
    na innej grupie lub prywatnie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)