  • 11. Data: 2003-05-01 21:31:16
    Temat: Re: Inwestowanie - lokaty w bankach sie chowaja ;)
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    w...@g...pl (WOJSAL) wrote in
    news:slrnbb33ta.1kd.wojsal1@wojtek.sal.com:

    /ciach.../

    > Z tego tez powodu koncze dyskusje na ten temat na tej grupie.
    > Jesli chcesz kontynuowac dyskusje, chetnie pogadam ale
    > na innej grupie lub prywatnie.

    Nie mam zamiaru dyskutowac na temat, ktory jest dla mnie oczywisty. Ty czepiasz sie
    nazewnictwa (spam, nie spam), a zauwaz laskawie, ze nie kazdy ma czas/ochote
    nabierac sie na posty, ktore dopiero po przeczytaniu okazuja sie najzwyklejsza
    reklama.
    Nie trawie ludzi nie szanujacych mojego czasu ...jesli ktos znalazl sobie tanie
    medium
    reklamowe, niech laskawie dopisze ostrzezenie w temacie, aby mozna bylo post ominac
    albo wyfiltrowac.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 12. Data: 2003-05-01 22:11:55
    Od: "Rogalik" <e...@k...com>

    <c...@p...com> wrote in message
> [...]
    zyskiem w
    > wysokosci 4.00% - zysk bylby znacznie wyzszy (w pewnym momencie bylo juz
    +12%)
    > gdyby nie fatalny ostatni tydzien - ostatecznie zysk jest zyskiem a 4% tez
    > uwazam za calkiem niezly wynik.
    >
    > A wiec jak narazie statystyki wygladaja tak :
    > Marzec 8.25% zysku
    > Kwiecien 4.00% zysku
    > 1,5 miesiaca = 12.25% zysku to chyba niezle ? w banku mielibyscie to za 2
    > lata...
    >
    > Tych ktorzy chcieliby zainwestowac gotowke w ten sposob tradycyjnie

    Ja wyslalem i dostalem to:

    "Witam, postaram sie wyjasnic caly mechanizm mojego sposobu
    inwestowania. Opiera sie on na niczym innym jak bukmacherstwie,
    ktore kojarzy sie wiekszosci z hazardem i ogolnie straconymi
    pieniedzmi. Ale jest to nieprawda, po prostu malo kto mysli o grze
    powaznie - wiekszosci marzy sie fortuna w miesiac i Ci niestety
    koncza jako bankruci, zreszta na gieldzie jest podobnie.

    Ale zeby nie nudzic przejde do sedna - moj plan wyglada tak :
    gram sporty amerykanskie czyli NBA, MLB itp. Stawiam wylacznie
    na handicapy.Nie jest tak ze
    gram cala kase na dany mecz i daj Panie Boze zebym wygral
    bo inaczej bedzie zle. Zarzadzam pieniedzmi w sposob taki :
    caly budzet to 100 jednostek czyli gdy mam 10.000zl - 1 jednostka
    to bedzie 100 zl. Podstawowa stawka to ok 1.5jednostki czyli
    zaledwie 1,5% calego budzetu ! Maksymalnie wzrasta do 5% w
    zaleznosci od trafnosci typow ale nigdy wiecej co pozwala "nie
    pojsc z torbami" - nawet przy czarnej serii ktora oczywiscie moze
    nadejsc i trzeba sie z tym liczyc, strata w danym miesiacu nie
    wyniesie wiecej jak kilkanscie % (przy naprawde czarnym
    scenariuszu). Pisze o tym zeby bylo jasne ze nie jest to zaden
    zloty 100% pewny srodek - takie nie istnieja - ryzyko istnieje
    zawsze, po co sie oszukiwac. Gra trwa caly miesiac, codziennie
    jeden typ.

    Statystyki wygladaja tak
    ze w drugiej polowie marca osiagnalem zysk 8.25%, w mieisacu
    kwietniu bo dosc pechowej koncowce zysk spadl do 4.00% zysku,
    co mimo wszystko uwazam za wystarczajacy zysk. Juz srednio
    5%
    miesiecznie uznaje za sukces - daje to 80% w skali roku, a gdyby
    do tego kumulowac kapital (nie uzywajac go, nie wybierajac
    zyskow) po paru latach sa to juz setki% zysku.

    Co by mozna jeszcze dodac, gra odbywa sie u internetowych
    bukmacherow (np z Anglii), nie jest to nic nielegalnego, firmy te
    obracaja setkami milionow $, dzialaja od lat, sa notowane na
    gieldach, to ze wyplaca pieniedze jest 100% pewne i nad tym
    nawet nie ma sie co zastanawiac.

    Poszukuje ludzi z kapitalem ktorzy chcieli by zainwestowac
    pieniadze w ten sposob. Istnieja tu dwie opcje: albo inwestor sam
    codziennie dokonuje zakladow wedlug moich zalecen, wtedy nie
    mam ZADNEJ stycznosci z pieniedzmi co eliminuje zle mysli o
    mozliwym przekrecie z mojej strony - jest to jednak troche
    czasochlonne i wymaga stalego dostepu do internetu
    druga opcja jest dla tych ktorzy nie maja na to czasu (wiadomo
    prowadzenie wlasnego biznesu itp) - wtedy ja sam zarzadzam
    pieniedzmi znajac haslo do konta u bukmachera, sam zawieram
    zaklady itp, inwestor organicza sie jedynie do ogladania statystyk-
    nadal ma oczywiscie pelna kontrole nad pieniedzmi. Co do
    mozliwosci przekretu z mojej strony w tym wypadku to sytuacja
    wyglada tak ze bukmacher wyplaca pieniadze jedynie na
    konto/nazwisko wlasciciela konta (a bedzie nim inwestor) a wiec
    nie mialbym tu mozliwosci manipulacji. Oczywiscie to wogole nie
    wchodzi w gre, ale pisze o tym zeby wszystko bylo jasne.

    No i tak sprawa mniej wiecej wyglada. Jezeli nadal jest
    Pan zainteresowany zainwestowaniem gotowki w ten sposob,
    ewentualnie ma Pan jakies pytania - prosze pisac"

  • 13. Data: 2003-05-02 16:26:26
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Rogalik" <e...@k...com> napisał w wiadomości
    > Pan zainteresowany zainwestowaniem gotowki w ten sposob,
    > ewentualnie ma Pan jakies pytania - prosze pisac"

    Bardzo interesujące!
    A ile wynosi prowizja zarządcy (autora wątku)????

  • 14. Data: 2003-05-02 16:39:50
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rogalik" <e...@k...com> napisał w wiadomości
    >
    > Bardzo interesujące!
    > A ile wynosi prowizja zarządcy (autora wątku)????

    Zapewne zwyczajowe 10%, ale przy duzych kwotach (jak Lew) moze zejdzie do 5%
    :-))

    Karol

  • 15. Data: 2003-05-02 23:08:16
    Od: c...@p...com

    Tradycyjne 17.5mln, mozecie ewentualnie zrzucic sie na grupie (tylko bez
    podsluchow cholera !) ;-)

    Proponuje zakonczyc watek od teraz bede pisal wylacznie na pl.biznes coby mnie
    Szanowna Rada Anty Spamowa nie zlinczowala...