  • 1. Data: 2003-05-01 08:18:41
    Temat: Niespojnosc Peako24 / Peako SA
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Sytuacja byla taka - skladajac w swoim oddziale
    dyspozycję aktywacji Peako24, jednoczesnie zlozylem
    (na innej kartce) dyspozycje zmiany mojego adresu,
    zarowno stalego, jak i do korespondencji.

    Dzis zmienialem limit miesieczny i peako24 oddzwanialo do mnie,
    pytajac m.in. o oba te adresy.
    Oba podalem w nowej wersji i okazalo sie, ze jest problem,
    bo nie zostal zmieniony adres staly.
    No to podalem stary i spoko,
    ale dalej pytam sie tej milej pani, czemu jeden z adresow nie
    jest zaktualizowany, a raczej kiedy bedzie i jak mam sie dowiedziec
    czy to zrobili.

    Odpowidziala mi, ze dzwoniac do pekao24 NIE MOGE sprawdzic
    jaki jest w systemie moj staly adres, bo oni moga go widziec
    tylko w momencie oddzwaniania do mnie!.
    Staly adres moge sprawdzic tylko w swoim oddziale!

    Akurat do oddzialu nie chce mi sie juz biegac (moze sie to uda przez tel),
    ale troche mnie dziwi, ze pekao24 nie widzi mojego adresu stalego,
    a widzi go tylko oddzial.

    Wolalbym p prostu przy kolejnej operacji wymagajacej oddzwonienia
    wiedziec jaki adres podać, zeby sie zgadzalo :-)
    Ale to jeszcze nie jest najwazniejsze.

    Chodzi mi glownie o to - choc tu pewnosci 100% nie mam -
    - ze adres staly pojawia sie jako adres nadawcy przelewu. Prawda?

    Co Wy o tym wszystkim myslicie?

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2003-05-01 17:58:19
    Temat: Re: Niespojnosc Peako24 / Peako SA
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Latet" <N...@p...onet.pl> writes:

    > Co Wy o tym wszystkim myslicie?

    Ja o tym mysle, ze mam tylko jeden adres - ten sam jako staly i jako
    do korespondecji - ale jak go zmienialem, to tak w PKOBP, jak w
    PekaoSA, trzeba to bylo osobno zglaszac w dziale kont, a osobno w
    dziale kart 8-)

    MJ