  • 1. Data: 2005-05-12 09:00:50
    Temat: Nordea Benefit - taka ciekawostka
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nordea Bank wprowadził do swojej oferty program lojalnościowy Nordea
    Benefit. Program ten umożliwia klientom indywidualnym uzyskanie atrakcyjnych
    warunków cenowych. Oferowane korzyści zależą od zakresu współpracy z
    bankiem.
    --
    Calkiem ciekawe, warto o tym wspomniec.Przydaloby sie w innych bankach. Bo
    Nordea to jednak taki "internetowy" bank z tak mala iloscia tych swoich

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-12 09:19:37
    Temat: Re: Nordea Benefit - taka ciekawostka
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:d5v62b$63n$1@news.onet.pl...
> [...]
    > placowek... No i szkoda, ze ma te oplaty za przelewy - ale jak widac mozna

    hmm ja tam zadnych oplat w Nordea ani za konto ani za przelewy nie ponosze a
    wlasciwie z rachunku nie korzystam bo nie widze potrzeby. Ani oprocentowanie
    ani funkcje rachunku nie sa czyms specjalnym.

    D.