  • 1. Data: 2003-08-26 07:23:51
    Temat: [Inteligo] zamknęło mi konto :)
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Aż się przyjemnie zdziwiłem.
    Dostałem od nich pisemko, że w związku z brakiem obrotów na rachunku
    wypowiadają mi umowę i każą wskazać rachunek, na jaki mają przelać
    środki po rozliczeniu.
    Czyżby się wzięli za porządki i zaczęli czyścić martwe konta?

    Mają u mnie plusa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 2. Data: 2003-08-26 07:27:06
    Temat: Re: [Inteligo] zamknęło mi konto :)
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bif1n4$6ho$1@foka.acn.pl...

> [...]
    > środki po rozliczeniu.
    > Czyżby się wzięli za porządki i zaczęli czyścić martwe konta?

    O, to nowość. :-)

    BTW Czy komuś z takiego powodu wypowiedział umowę Lukas ? Bo chyba będę
    musiał ten rachuneczek sztucznie rozruszać. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 3. Data: 2003-08-26 07:33:34
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowronski napisał:
    > Aż się przyjemnie zdziwiłem.
    > Dostałem od nich pisemko, że w związku z brakiem obrotów na rachunku
    > wypowiadają mi umowę [...]

    A ile trwał ten brak obrotów?

    Michał

  • 4. Data: 2003-08-26 07:37:36
    Od: "" <s...@W...pl>

    Pozdrawiam załogę F

  • 5. Data: 2003-08-26 09:41:45
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Pozdrawiam załogę F

    A dziękuję :) Proponuję priv.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-08-26 09:42:42
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał Rolka wrote:

    > A ile trwał ten brak obrotów?

    Praktycznie od początku prowadzenia rachunku, ok. 1,5 roku.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl