  • 1. Data: 2003-08-26 07:37:53
    Temat: Komu upchnąć drobniaki?
    Od: "arnold" <b...@p...onet.pl>

    Mam u siebie strasznie dużo drobniaków.Jakiemu bankowi mogę to upchnąć?
    Oczywiścieależy mi na tym aby prowizja była jak najniższa albo w ogóle by jej
    nie było.Potraficie wymienić banki i ich prowizje?

  • 2. Data: 2003-08-26 09:29:46
    Temat: Re: Komu upchnąć drobniaki?
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <b...@w...nigdy.wiecej.spamu.pl>

    Użytkownik "arnold" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam u siebie strasznie dużo drobniaków.Jakiemu bankowi mogę to upchnąć?

    Zależy ile to jest dużo, ja swego czasu wpłacałem sobie na konto w Lukasie
    około 450 zł w monetach i nie policzyli mi żadnej prowizji, mimo że w TOiP
    jest prowizja powyżej jakiejś kwoty (nie pamiętam jakiej).

    --
    AlekO

  • 3. Data: 2003-08-26 09:45:10
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik arnold napisał:
    > Mam u siebie strasznie dużo drobniaków.Jakiemu bankowi mogę to upchnąć?
    > Oczywiścieależy mi na tym aby prowizja była jak najniższa albo w ogóle by jej
    > nie było.Potraficie wymienić banki i ich prowizje?

    A po co banki - idz do najblizszego sklepu spozywczego, im zawsze
    brakuje drobnych.

    Miko

  • 4. Data: 2003-08-26 09:48:19
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    arnold wrote:
    > Mam u siebie strasznie dużo drobniaków.Jakiemu bankowi mogę to
    > upchnąć? Oczywiścieależy mi na tym aby prowizja była jak najniższa
    > albo w ogóle by jej nie było.

    Jeśli masz na myśli złotówki, to po prostu idź do banku w którym masz
    konto i sobie wpłać.
    Za chwilę możesz wypłacić z bankomatu obok już banknoty ;)

    Upewnij się tylko przed operacją, że będzie za darmo i jakby były
    problemy każ sobie pokazać pozycję w tabeli. Taka praca jest dla kasjera
    dosyć męcząca i może chcieć się bronić ;))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-08-26 17:07:16
    Od: "Przemysław Swadźba" <p...@x...wp.pl>

    Witam,

    Ja wymieniałem w TESCO, panie w punkcie obsługi klienta mają nawet takie
    specjalne wagi do monet i bardzo się cieszyły z drobnych.

    pozdrawaim Przemek

  • 6. Data: 2003-08-27 07:50:48
    Od: Bony <b...@u...net>

    >Mam u siebie strasznie dużo drobniaków.Jakiemu bankowi mogę to upchnąć?
    >Oczywiścieależy mi na tym aby prowizja była jak najniższa albo w ogóle by jej
    >nie było.Potraficie wymienić banki i ich prowizje?

    Zapytaj sie ksiedza proboszcza.

    POZDR

  • 7. Data: 2003-08-27 09:03:49
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Zależy ile to jest dużo, ja swego czasu wpłacałem sobie na konto w Lukasie
    > około 450 zł w monetach i nie policzyli mi żadnej prowizji, mimo że w TOiP
    > jest prowizja powyżej jakiejś kwoty (nie pamiętam jakiej).

    A czy to jest zgodne z prawem? Dlaczego bank pobiera prowizje tylko dlatego,
    że ktoś przyniósł "drobne" pieniądze? Przeciez normalny pracownik sklepu nie
    może odmówić przyjęcia zapłaty nawet jednogroszówkami, obojętnie ile by ich
    było.

    Swego czasu pewien właściciel sklepu opowiadał mi, jak dziecko kupiło u niego
    radioodbiornik płacąc całą kwotę "żółtymi" monetami. Oczywiście pieniądze
    przyjął...

    Pozdrawiam!
    Lech
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl

  • 8. Data: 2003-08-27 11:38:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    jej
    > nie było.Potraficie wymienić banki i ich prowizje?

    sprzedaj na allegro na kilogramy :) uzyskasz wyższą cenę

    --
    pozdrawiam
    plusz