  • 11. Data: 2003-12-03 08:40:06
    Temat: Re: Inteligo-wyplata
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bqjrbs$qn4$1@inews.gazeta.pl...

    > To sie ich obslugi zapytaj, dlaczego maja 200-zlotowki (o ile maja)...;-)
    > Zalozylem, ze skoro nie maja 10- i 20-stek to maja 50, 100 i 200zl.
    > Za duzo kaset nie moze byc w bankomacie...
    > A prowizja jest od wyplaty nie od kwoty, wiec za jednym zamachem taniej.

    Chodziło mi o to, że jeśli nie są to bankomaty PKO BP, to może być
    jakikolwiek inny polski bankomat - prowizja będzie ta sama, a gdy nie będzie
    to Euronet to jeszcze darmowy kilkudniowy kredyt. ;-)

    Dobra, nieważne, wszyscy wiedzą o co chodzi. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-12-03 08:49:34
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote in message
> [...]
    > Za duzo kaset nie moze byc w bankomacie...
    > A prowizja jest od wyplaty nie od kwoty, wiec za jednym zamachem taniej.

    Nie ma dwusetek w Euronetach - korzystam od paru lat i ani razu nie dostalem
    a zdarzalo mi sie wyplacac i duze kwoty. Same 50 i 100.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 13. Data: 2003-12-03 09:28:01
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    będzie
    > to Euronet to jeszcze darmowy kilkudniowy kredyt. ;-)

    A mnie chodzilo o slowo "jednorazowo" w polaczeniu z max. 5000zl
    limitu...;-)
    To sie da zrobic tylko 200-zlotowkami. Jesli bankomat ma male nominaly (10
    i/lub 20zl) to nie bedzie mial 200zl. Tylko Euronet nie uzywa mniejszych niz
    50zl.

    > Dobra, nieważne, wszyscy wiedzą o co chodzi. :-)

    No wlasnie, niewazne bo juz ktos wyjasnial, ze Euronet tez 200-zlotowek nie
    uzywa wiec sie nie da 5000zl jednorazowo...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2003-12-03 12:07:11
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > IMHO tylko PKO BP ma mniejsze nominaly niz 50 zl.

    Nie. Najmniejszy nominał w bankomatach PKO BP to 20 PLN. Bankomaty BZWBK
    wypłacają 10 PLN.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-12-03 12:07:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > To sie da zrobic tylko 200-zlotowkami. Jesli bankomat ma male nominaly (10
    > i/lub 20zl) to nie bedzie mial 200zl. Tylko Euronet nie uzywa mniejszych niz
    > 50zl.

    Chyba odwrotnie. IMHO tylko PKO BP ma mniejsze nominaly niz 50 zl.

    Bartol

  • 16. Data: 2003-12-03 12:14:38
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Najmniejszy nominał w bankomatach PKO BP to 20 PLN. Bankomaty BZWBK
    > wypłacają 10 PLN.

    ING toże.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 17. Data: 2003-12-03 12:14:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > Nie ma dwusetek w Euronetach - korzystam od paru lat i ani razu nie dostalem
    > a zdarzalo mi sie wyplacac i duze kwoty. Same 50 i 100.

    To jakie bankomat ma nominaly jest pochodna struktury wyplat w danym
    (lub wszystkich danego operatora) bankomacie. Jesli jest duzo wyplat
    ponad 300 zl, to wtedy jest sens wkladania banknotow 200 zlotowych. Poza
    tym ludzie programujacy bankomaty lubia kombinowac. Jesli klient chce
    100 zl, dostaje np. 2x50, jesli 200 to dostaje 2x50+100, jesli 300 to
    dostaje 2x50+2x100, jesli 400 to 2x50+100+200 (jesli jest). To sa
    przykladowe mozliwosci, ale wynika z nich, ze 200 warto wkladac wtedy,
    gdy jest duzo wyplat >= 400 zl. Do tego dochodza kombinacje, gdy liczba
    poszczegolnych banknotow w kasetach spada ponizej zalozonego poziomu.
    Wtedy moze wydawac 100 zl, gdy ktos chce 100 zl, zeby zaoszczedzic 50
    dla tych co chca 50.

    Zdaje sie, ze Millenium na 200 w bankomatach, ale glowy nie dam.

    Bartol

  • 18. Data: 2003-12-03 12:33:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > ING toże.

    Uuuuu, z takiej egzotyki to nie korzystam. Kiedys chcialem wyplacic kase
    w bankomacie ING to zobaczylem komunikat, ze bankomat chwilowo nie
    dziala. Nie chcialo mi sie czekac i sprawdzac, co znaczy chwilowo.
    Kiedys z PKO BP wyplacalem duzo, bo mialem kilka bankomatow kolo domu.
    Stwierdzilem, ze wole placic prowizje niz latac kilometr do najblizszego
    bankomatu owczesnego BIG BG. ;-)

    Barol

  • 19. Data: 2003-12-03 12:46:23
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Wojciech Nawara dnia 2003-12-03 13:14 napisał(a) co następuje:

    > ING toże.

    Żubromaty albo 10, albo 20 - zależy od... nie wiem czego.

    Marek

  • 20. Data: 2003-12-03 13:15:21
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqkjj7$br8$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Chyba odwrotnie. IMHO tylko PKO BP ma mniejsze nominaly niz 50 zl.

    Nie, wiele innych sieci bankomatow tez ma mniejsze.

    --
    Robert