  • 1. Data: 2005-09-19 18:27:49
    Temat: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
    Od: "fff" <n...@w...pl>

    Witam,

    założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
    oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
    czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
    różnicy dla klienta nie ma, że za karty - za wydanie, jak i "prowadzenie"
    karty się nie płaci. Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
    Powtórzyła to 2 razy, bo na początku myślałem, że się niezrozumieliśmy.
    Oczywiście opłata za kartę naliczana. Chciałbym udowodnić bankowi, że
    wprowadził mnie w błąd. Podejrzewam., że rozmowy są nagrywane. Nie chodzi tu
    o pieniądze, ale o racje i podejście do klienta.. Jakieś pomysły..?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-19 18:34:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > różnicy dla klienta nie ma ...
    > Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..

    A to jest jakaś różnica w opłatach?

  • 3. Data: 2005-09-20 08:00:01
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    S.T. napisał(a):

    > A to jest jakaś różnica w opłatach?

    OIDP to dla karty z sercem jest droższy serwis SMS.

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2005-09-20 08:19:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > OIDP to dla karty z sercem jest droższy serwis SMS.
    OIP to droższy jest 'serwis SMS z sercem',
    ale jest to tylko inna, wzbogacona o powiadomienia na email,
    wersja serwisu SMS i nie jest ona przypisana do karty z sercem.