eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta › Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "fff" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
    Date: Mon, 19 Sep 2005 20:27:49 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <dgmvvv$mtl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: io154.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1127154495 23477 80.53.118.154 (19 Sep 2005 18:28:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Sep 2005 18:28:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:363976
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
    oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
    czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
    różnicy dla klienta nie ma, że za karty - za wydanie, jak i "prowadzenie"
    karty się nie płaci. Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
    Powtórzyła to 2 razy, bo na początku myślałem, że się niezrozumieliśmy.
    Oczywiście opłata za kartę naliczana. Chciałbym udowodnić bankowi, że
    wprowadził mnie w błąd. Podejrzewam., że rozmowy są nagrywane. Nie chodzi tu
    o pieniądze, ale o racje i podejście do klienta.. Jakieś pomysły..?

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1