  • 1. Data: 2005-09-19 17:01:31
    Temat: kurier poszedł w długą, ale AlleKarta przyszła :)
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    witam.

    w watku news://news.gazeta.pl:119/dg97or$skf$1@inews.gazeta.
    pl pisalem
    o podstepnym oddaleniu sie kuriera doreczajacego umowe :)
    umowa dalej jest u mnie - uznalem, ze podpisac sie za kuriera byloby
    nieuczciwym, do oddzialu wybrac mi sie nie udalo. ale za to dostalem
    dzis od niezrazonego zupelnie banku AlleKarte.

    brzydka nie jest, chociaz w tych loginach Allegro powinni rozrozniac
    duze i male litery - czy w ogole nabija sie na karty male litery?

    tylko na co mi ona, skoro nie podpisalem umowy ani na karte, ani na konto?

    ciekawe, cos sie chyba pogmatwalo.

    pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 2. Data: 2005-09-19 17:36:16
    Temat: Re: kurier poszedł w długą, ale AlleKarta przyszła :)
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    --- konrad --- napisał(a):

> [...]
    > nieuczciwym, do oddzialu wybrac mi sie nie udalo. ale za to dostalem
    > dzis od niezrazonego zupelnie banku AlleKarte.

    Mam to samo. Dlaczego WBK wysyła umowę Pocztexem? Przecież to jakieś głąby
    pracują na tej Poczcie. Dzisiaj dostałem dwa awiza z Pocztexu, jedno
    powtórne, adres pochrzaniony :(

    Druga przesyłka lisem zwykłym z Allekartą. Podoba mi się :)

    > brzydka nie jest, chociaz w tych loginach Allegro powinni rozrozniac
    > duze i male litery - czy w ogole nabija sie na karty male litery?

    Ja mam wyłącznie duże. Nie spotkałem się natomiast z małą czcionką na
    kartach

    > tylko na co mi ona, skoro nie podpisalem umowy ani na karte, ani na konto?

    Jak podpiszesz to potem dostaniesz PIN i numer konta

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-09-19 17:55:09
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak podpiszesz to potem dostaniesz PIN i numer konta

    numer konta jest na odwrocie allekarty. Pierwszy raz cos takiego spotkalem,
    by numer konta byl nadrukowany na karcie :-)

  • 4. Data: 2005-09-19 18:18:34
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Szymon napisał(a):

    > numer konta jest na odwrocie allekarty. Pierwszy raz cos takiego spotkalem,
    > by numer konta byl nadrukowany na karcie :-)

    zaraz, zaraz...to ten ciąg cyfr zaczynający się od "57" to numer konta?
    ŁoJezu :)

    Lekko szokujące i podoba mi się. Numer konta zawsze przy mnie ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-09-19 18:19:54
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy to jest dobrze bo jakbyś chciał przepisać numer konta do
    internetu (dla wpłacanie przez kupujących) z karty i pomylisz się w
    roztargnieniu przepisując zamiast tego numer karty to będzie kłopot.

  • 6. Data: 2005-09-19 18:20:47
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    nadrukowany numer konta pachnie kartą pre-paid ;) a ta kombinacja płaskiej
    VC i normalnym rorem coraz ciekawiej wygląda ;)

    w pt. przyjechał kurier, miał wydrukowane na kartce chyba 10 punktów do
    zrobienia - odhaczając pokolei odbierał podpisywane umowy/wnioski. PinMailer
    oczywiście dołączony, ale sugerując się listem przewodnim dołączonym do
    przesyłki, możemy dojść do wniosku że karta także powinna być w przesyłce :>

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 7. Data: 2005-09-19 18:45:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > brzydka nie jest, chociaz w tych loginach Allegro powinni rozrozniac
    > duze i male litery - czy w ogole nabija sie na karty male litery?

    Sprawdziłem wszystkie jakie mam domu,
    nawet z Makro Selgrosa i Chipa ;-)
    nie spotkałem żadnej małej literki,
    możliwe więc, że system jest na to po prostu nieprzygotowany.

  • 8. Data: 2005-09-19 18:58:45
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > zaraz, zaraz...to ten ciąg cyfr zaczynający się od "57" to numer konta?
    > ŁoJezu :)

    Tak, u mnie pierwsze cyfry kierują przelew do oddziału BZ WBK w moim
    mieście, podejrzewam, że u Ciebie w Twoim...

  • 9. Data: 2005-09-19 19:15:52
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Andrzej napisał(a):

    > Nie wiem czy to jest dobrze bo jakbyś chciał przepisać numer konta do
    > internetu (dla wpłacanie przez kupujących) z karty i pomylisz się w
    > roztargnieniu przepisując zamiast tego numer karty to będzie kłopot.

    Nie bardzo rozumiem w jaki sposób się można pomylić skoro numer konta jest 26-cyfrowy

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2005-09-19 19:31:07
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Mam to samo. Dlaczego WBK wysyła umowę Pocztexem? Przecież to jakieś głąby
    > pracują na tej Poczcie. Dzisiaj dostałem dwa awiza z Pocztexu, jedno
    > powtórne, adres pochrzaniony :(

    z Poczta Polska cos sie nie dogadali w sprawie tego, co kurier ma
    wlasciwie z ta przesylka zrobic po dostarczeniu do klienta.

    > Jak podpiszesz to potem dostaniesz PIN i numer konta

    jakis PIN byl w przesylce (ale to chyba do BZWBK24), a numer konta
    w umowie, na dokumencie pt. "Parametry usług bankowości elektronicznej",
    no i na... karcie :)

    --
    Konrad