  • 1. Data: 2005-09-19 18:49:14
    Temat: Po raz pierwszy bez autoryzacji
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Po raz pierwszy zdarzylo mi sie, ze terminal nie zadal autoryzacji przy
    platnosci VC :)
    Merchant: TESCO Czestochowa, acquire: PeKaO S.A. kwoty 46,98 15,04

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2005-09-19 22:06:57
    Temat: Re: Po raz pierwszy bez autoryzacji
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 19 Sep 2005 20:49:14 +0200, SDD napisal/a:

    > Po raz pierwszy zdarzylo mi sie, ze terminal nie zadal autoryzacji przy
    > platnosci VC :)
    a jak to właściwie poznać?
    --
    Krzysztof Lerski

  • 3. Data: 2005-09-19 22:25:34
    Od: "Baluu" <b...@t...pl>

    na kwitku ktory dostajesz po autoryzacji nie masz takiej pozycji jak "kod
    autoryzacji"

    to wszystko :)

  • 4. Data: 2005-09-19 22:38:19
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 00:25:34 +0200, Baluu napisal/a:

    > na kwitku ktory dostajesz po autoryzacji nie masz takiej pozycji jak "kod
    > autoryzacji"
    czy to jest jednoznaczne? Czy fakt dokonania autoryzacji musi byc
    powiązany z wypisaniem tego kodu na kwitku?
    Jak płaciłem w np. w Niemczech to np. nie ma nic pod taką nazwą ale są
    jakies dziwne kody: VU#12345678
    Term# 8cyfr (pewnie numer terminala)
    Trace# 000001
    Gen# 7 cyfr
    Serien# 10 cyfr
    poza nimi na kwitku jest moje imie i nazwisko (niespotykane chyba u nas)
    oraz numer karty i data ważności.
    Czy ktoś ma pojęcie co znaczą te dziwne kody powyżej?

    --
    Krzysztof Lerski

  • 5. Data: 2005-09-19 23:44:57
    Od: maho <m...@p...net>

    Krzysztof Lerski wrote:

> [...]
    > Gen# 7 cyfr
    > Serien# 10 cyfr
    > poza nimi na kwitku jest moje imie i nazwisko (niespotykane chyba u nas)

    Dlaczego niespotykane ... chyba jeszcze nie spotkałem się (a jak
    spotkałem to nie odnotowałem) żeby na kwitku nie było mojego imienia i
    nazwiska.

    pozdrav

    maHo

  • 6. Data: 2005-09-20 00:12:04
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    maho wrote:

    > Dlaczego niespotykane ... chyba jeszcze nie spotkałem się (a jak
    > spotkałem to nie odnotowałem) żeby na kwitku nie było mojego imienia i
    > nazwiska.

    Ale chodziło o imię i nazwisko _wydrukowane_ ;-) Bo że potem się dopisuje
    długopisem to wiadomo. A z zeszłego miesiąca nie mam _żadnego_ kwitu z
    _wydrukowanym_ imieniem i nazwiskiem i nie pamiętam żebym kiedykolwiek taki
    dostał.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2005-09-20 12:05:18
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Lerski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a jak to właściwie poznać?

    No i jesli masz karte z podgladem operacji przez net, po zakupach nie widac
    blokady.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-09-20 13:23:36
    Od: maho <m...@p...net>

    Bogdan B. wrote:

> [...]
    > _wydrukowanym_ imieniem i nazwiskiem i nie pamiętam żebym kiedykolwiek taki

    Toteż o takich mówię. Przy czym poprawka: rzeczywiście od jakiegoś czasu
    kopie dla mnie sa bez mojego nazwiska. Ale na 99% na tych co podpisuję
    są moje dane.

    pozdrav

    maHo

  • 9. Data: 2005-09-20 14:23:42
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 14:05:18 +0200, SDD napisal/a:

    > No i jesli masz karte z podgladem operacji przez net, po zakupach nie
    > widac blokady.
    własnie ostatnio miałem nieco dziwna sytuację z blokada po płatnosci -
    ale pewnie dlatego, że to była transakcja w internecie. Blokada
    pojawiła się dopiero po kilku dniach( a po kilku kolejnych obciażenie
    konta)

    --
    Krzysztof Lerski