eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta › Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
  • Date: Tue, 20 Sep 2005 10:00:01 +0200
    From: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
    References: <dgmvvv$mtl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <3...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <3...@n...onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.27.34.39
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 83.27.34.39
    Message-ID: <4...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1127203198 83.27.34.39 (20 Sep 2005 09:59:58 +0200)
    Lines: 13
    X-Authenticated-User: mrluck
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!news.vogel.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364025
    [ ukryj nagłówki ]

    S.T. napisał(a):

    >>założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
    >>oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
    >>czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
    >>różnicy dla klienta nie ma ...
    >>Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
    >
    > A to jest jakaś różnica w opłatach?

    OIDP to dla karty z sercem jest droższy serwis SMS.

    Pozdrawiam!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.09.05 08:19 S.T.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1