  • 1. Data: 2005-09-19 16:59:59
    Temat: Kody jednorazowe [Inteligo]
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Konta w Inteligo (nie PKOInteligo) używam od kilku lat. Jak do tej pory
    kody jednorazowe były zużywane po kolei.
    Dzisiaj jednak system poprosił mnie o podanie kodu 11 pomimo, że kod 10
    nie był jeszcze zużyty.
    Na rachunku na pierwszy rzut oka niczego nie brakuje.
    Konsultantka Inteligo udzieliła mi standardowej odpowiedzi konsultanta
    "Tak, jest to możliwe - podyktowane jest to względami bezpieczenstwa"
    Ponoć taki fiuczer mają od kilku tygodni.
    Jednak cień wątpliwości mi pozostał. Mianowicie jakoś zastanawiam się
    JAKIE to względy bezpieczeństwa mogłyby powodować pominięcie kodu.
    Czyżby podejrzenie o kompromitację tego kodu? Bo wytłumaczenie
    konsultantki, że to się dzieje losowo - to jakoś mnie nie przekonuje.

    Czy ktoś z Was spotkał sie z podobnym zachowaniem systemu Inteligo?
    Co sądzicie o tej sytuacji?
    Czy to tylko ja mam jakąś paranoję?

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2005-09-19 17:08:37
    Temat: Re: Kody jednorazowe [Inteligo]
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bogusz wrote:
    [...]

    > Czy ktoś z Was spotkał sie z podobnym zachowaniem systemu Inteligo?
    > Co sądzicie o tej sytuacji?
    Było parokrotnie. Zwykle było to spowodowane błędami u nich. Na
    zamierzone działanie to nie wygląda - za mała przypadkowość.

    > Czy to tylko ja mam jakąś paranoję?

    W tych kwestiach chyba nigdy jej za wiele :-)

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-09-19 18:04:58
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Miałem tak gdy zaraz przed wpisaniem kodu system operacyjny mi się
    zawiesił. Mimo że kod był nie wpisany, po ponownym zalogowaniu system
    inteligo zażądał kolejnego kodu.