  • 11. Data: 2002-02-15 11:52:29
    Temat: Re: Inteligo - % w dol
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A ktoś tu mówił, że co prawda wprowadzają "nieistotne" opłaty, ale za to %
    > będzie wysoki. I że duża kasa to w Inteligo będzie leżała,a tymczasem
    > Inteligo dla salda powyżej 50000zł daje 8.65% czyli tyle co mBank na eMax.
    >
    > Co się porobiło!?
    > Czy ktoś rozumie politykę Inteligo?

    Oj, TOiP jeszcze przebolalem, ale tutaj to juz sie mocno zawiodlem.

  • 12. Data: 2002-02-15 11:52:49
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > na
    > Wiem.. wiem... Ale np. w takim Lukasie gdzies widzialem zapis, ze jesli
    > zobowiazania banku wocec Ciebie, albo odwrotnie sa nizsze nie 5x cena
    listu
    > poleconego, to nie sa dochodzone. IMHO bardzo madrze.

    IMO bardzo mardze.
    Ale Lukas ma w regulaminie wprost tak zapisane.
    Jesli prawnicy banku o tym nie pomysleli - musza sie rozliczyc do grosza,
    nie wzane ile to ich wyniesie.
    A oprocz Lukasa, to w zadnym regulaminie takiego zapisu jak na razie nie
    widzialem.

    Michal.

  • 13. Data: 2002-02-15 12:12:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Feb 2002 09:15:46 +0100, "ERY" <e...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >Co się porobiło!?
    >Czy ktoś rozumie politykę Inteligo?

    Uznali, że się nie opłaca i zwijają biznes...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2002-02-15 12:31:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 15, 2002 at 01:12:16PM +0100, Tristan Alder wrote:

    > Uznali, że się nie opłaca i zwijają biznes...

    E tam. moze po prostu zamiast konkurowac na sile zaczeli
    kalkulowac. Tak jest nawet lepiej niz by mieli za rok powiedziec
    'Sorry, no bonus' i wszystkie telefony do BFG przekierowywac.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-02-15 12:32:07
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Uznali, że się nie opłaca i zwijają biznes...

    To by sie odbylo bez promocji...

  • 16. Data: 2002-02-15 13:19:47
    Od: "JanK" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ERY" napisał :
> [...]
    > będzie wysoki. I że duża kasa to w Inteligo będzie leżała,a tymczasem
    > Inteligo dla salda powyżej 50000zł daje 8.65% czyli tyle co mBank na eMax.

    Nie jest to informacja pełna, Przeczytaj dokładnie komunikat :

    :: środki do 3 999, 99 zł będą oprocentowane 7,5% nominalnie w skali roku
    [efektywnie 6.00 %]
    :: środki w przedziale od 4 000,00 zł do 49 999,99 zł będą oprocentowane
    8.28% nominalnie w skali roku [efektywnie 6.62%]
    :: środki powyżej 50 000,00 zł będą zarabiać 8,65% [efektywnie 6.92% ].

    Czyli nawet jak będzie na koncie ponad 4000 zł to oprocentowanie będzie
    niewiele ponad 7.5 % .
    A zupełnie kompletnym kłamstwem jest wypisywanie tych bdzur o oprocentowaniu
    efektywnym przy założeniu stałości oprocentowaniu przez najblizszy rok (!!)
    a zupełnym ignorowaniu podatku belkowego. Dlatego w częsci oprocentowania
    efektywnego zmieniłem to napisało Inteligo na bardziej poprawne ( a
    naprawdę będzie jeszcze gorzej bo oprocentowanie dalej będzie spadać).

    jacek

  • 17. Data: 2002-02-15 14:53:32
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Zamykac czy nie zamykac? Oto jest pytanie!

    Jak dobrze, ze został mi mBank z bezpłatnym przelewem oraz lgnet, które otwarłem
    niedawno (też bezpłatne, a jeszcze trochę marmurkowe).

    A tak swoją drogą to w Lgnet na netkoncie dają 9,2 % niezależnie od salda. A jak
    przytrzymasz przez miesiąc lub dłużej 1000 PLN to procentuje automatycznie
    jeszcze więcej na netkombo.

  • 18. Data: 2002-02-15 14:54:29
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > Co się porobiło!?
    > Czy ktoś rozumie politykę Inteligo?

    Wychodza z zalozenia ze jesli ktos juz otworzyl konto to je zatrzyma. Nie
    zdaja sobie chyba sprawy z tego ze klient internetowy to klient mobilny
    szukajacy zawsze najciekawszej oferty. Bank na cale zycie to idea ktora sie
    w internecie nie sprawdzi. Mam 24 lata a wynioslem sie juz z PKO,
    Millennium, a za chwile z Inteligo. Zostal jeszcze Mbank...

  • 19. Data: 2002-02-15 16:04:48
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > w internecie nie sprawdzi. Mam 24 lata a wynioslem sie juz z PKO,
    > Millennium, a za chwile z Inteligo. Zostal jeszcze Mbank...

    To prawda. Ja mam 18 lat i na razie zdazylem sie wyniesc z PKO, Pekao i BGZ
    =)

  • 20. Data: 2002-02-15 17:18:06
    Temat: Odp: Inteligo - % w dol
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    > To prawda. Ja mam 18 lat i na razie zdazylem sie wyniesc z PKO, Pekao i
    BGZ

    hehe no to ja sie dolaczam - 18lat, wynioslem sie jush z PKO, Kredyt Banku,
    za chwile z Inteligo i "dzien dobry mBank" :)