  • 31. Data: 2002-02-17 10:17:25
    Temat: Re: Inteligo - % w dol
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna6uvq8.2pn.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

    > Uwazasz ze Bank moze np co drugi dzien zmieniac swoje stnaowisko co do
    > oplat, prowizji, zmian regulaminu z natychmaiastowym wejsciem w zycie i
    > nic tutaj klient nie ma do powiedzenia?

    Nie. Wprowadzając zmiany do regulaminu, bank informuje o tym klienta. Gdy
    zmiany te są nie do przyjęcia przez klienta - w ciągu 14 dni od daty
    otrzymania powiadmienia ma on prawo ich niezaakceptować i wysłać wniosek o
    zmknięcie konta. W takim wypadku do końca umowy nowy regulamin nie
    obowiązuje...

    14 dni to nie czas, jaki musi upłynąc od powiadomienia klinetów do dnia
    wprowadzenia nowego regulaminu.
    To czas, w jakim klienta ma prawo się nie zgodzić... I o to mi głównie
    chodziło, bo niektórzy sądzą, że to o to wyprzedzenie chodzi...

    Podam przykład - nie wszystkie osoby muszą odebrać tego maila w tym samym
    dniu, nie wszyscy podali e-maila kontaktowego, oni dostali później pisma
    papierowe. W związku z tym dla każdego klienta ten okres ustalany jest
    indywidualnie, nie koniecznie na 15-go lutego. Ja mogę powiedzieć, że maila
    odebrałem 10 lutego, i od tego dnia licząc 14 dni mam prawo do
    niezaakceptowania zmian.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara