  • 1. Data: 2002-02-14 21:10:16
    Temat: BZWBK i przelewy do Multibanku
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    Chciałbym sprawdzić, czy ktoś jeszcze ma problemy ze zrobieniem
    przelewu z BZWBK do Multibanku (przez internet).

    Mam konto w II o/W-wa (dawne WBK) i od początku tygodnia nie chce mi
    wyjść żaden przelew do Multi. Co gorsza, same dyspozycje są
    przyjmowane, tylko potem nic się z nimi nie dzieje. Przez telefon
    powiedziano mi, że mam poczekać kilka dni aż "przyjdą tabele
    przekierowań".

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 2. Data: 2002-02-15 09:46:49
    Temat: Re: BZWBK i przelewy do Multibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > przyjmowane, tylko potem nic się z nimi nie dzieje. Przez telefon
    > powiedziano mi, że mam poczekać kilka dni aż "przyjdą tabele

    Zrobie w poniedzialek przelew i zobacze, ok?

  • 3. Data: 2002-02-15 14:49:37
    Temat: Odp: BZWBK i przelewy do Multibanku
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam> napisal

> [...]
    > przyjmowane, tylko potem nic się z nimi nie dzieje. Przez telefon
    > powiedziano mi, że mam poczekać kilka dni aż "przyjdą tabele

    Ooooo :))) Pl. Inwalidow :) Tez mam tam konto.
    Nie wiem jak z Multi, ale do mBanku na pewno przelewy z BZWBK (z tego
    oddzialu) dochodza.

    pozdrawiam
    Wookasch