  • 1. Data: 2005-12-21 16:08:45
    Temat: Alternatywa PKO BP dla emerytów
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Po podwyżce konta ROR w PKO BP, podajcie jakie teraz konto będzie tańsze dla
    typowego emeryta, który nie używa kart i nie korzysta z bankowości
    elektronicznej. Otrzymuje na konto wpływ w postaci emerytury z ZUSu i
    cyklicznie chce pobierać sobie ją w kasie.

    Co dla niego będzie tańsze?

    1. Konto senior - Bank Pocztowy
    2. ROR w SKOK
    3. Konto Senior w BISE
    4. ROR w Banku Spółdzielczym
    5. Czy coś jeszcze innego?

  • 2. Data: 2005-12-21 17:12:19
    Temat: Re: Alternatywa PKO BP dla emerytów
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Chcesz przekonać babcie i dziadków??
    Szkoda śliny, będą chodzic tam, gdzie zawsze...
    JaC

  • 3. Data: 2005-12-21 17:18:41
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > elektronicznej. Otrzymuje na konto wpływ w postaci emerytury z ZUSu i
    > cyklicznie chce pobierać sobie ją w kasie.

    tylko dla powyższego fragmentu zapytania:
    ror w wielkopolskim banku spółdzielczym kosztuje 0 złotych na miesiąc -
    http://www.bsbank.pl/bs_konto.do
    wypłata w kasie 0. wpłata 0.
    a jeśli emeryt by się zdecydował kiedyś na kartę to i karta 0 wydanie, 0
    wznowienie, bankomaty sgb i bps 0 za wypłatę.

    tylko czy ma ten emeryt gdzieś placówkę blisko domu? sprawdź:
    http://www.bsbank.pl/frame.do?placowki

    janke

  • 4. Data: 2005-12-21 19:18:53
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wznowienie, bankomaty sgb i bps 0 za wypłatę.
    > tylko czy ma ten emeryt gdzieś placówkę blisko domu? sprawdź:

    a w wawie nie ma takiego co jest za 0 wszystko?

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 5. Data: 2005-12-22 00:23:46
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > a w wawie nie ma takiego co jest za 0 wszystko?

    nie wiem, może poszukaj na stronie gbw/sgb* adresów www banków zrzeszonych,
    może jakiś będziesz miał niedaleko z podobną ofertą... one generalnie mają
    podobne koszty/tabele opłat.
    np. bank spółdzielczy lututów ma niemal identyczny w cenie ror jak
    wymieniony przeze mnie wielkopolski bank spółdzielczy (teść ma tam rachunek,
    ja mam w wbs)
    a może (choć płatne) konto http://www.sgb.pl/i.php?i=89 oraz
    http://tinyurl.com/c6r5b

    janke