  • 1. Data: 2003-11-21 13:01:45
    Temat: Inteligo - sesje ?
    Od: "mawir" <m...@g...pl>

    Czy ktoś orientuje się w jakich godzinach Inteligo ma sesje księgowń
    przelewów wychodzacych i przychodzących?
    pzdr

    --
    mawir

    [ ** Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś, ]
    [ to znaczy, że jesteś niedoinformowany. ** ]

  • 2. Data: 2003-11-21 13:06:57
    Temat: Re: Inteligo - sesje ?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mawir" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś orientuje się w jakich godzinach Inteligo ma sesje księgowń
    > przelewów wychodzacych i przychodzących?

    inteligo.pl -> pomoc -> FAQ -> przelewy

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-11-21 13:08:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mawir napisał:

    > Czy ktoś orientuje się w jakich godzinach Inteligo ma sesje księgowń
    > przelewów wychodzacych i przychodzących?

    Rusz dupe i pogrzeb troche (ale nie dupie, tylko w Interncie :-P),
    serwis inteligo nie jest zbytnio rozbudowany. Trzy kliki i juz.

    Bartol

  • 4. Data: 2003-11-21 13:22:46
    Od: "mawir" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Rusz dupe i pogrzeb troche (ale nie dupie, tylko w Interncie :-P),
    > serwis inteligo nie jest zbytnio rozbudowany. Trzy kliki i juz.
    >
    > Bartol

    Sam sobie pogrzeb w d...
    Niektórzy sa tak ograniczeni, że wszystko trzeba im pisać.
    Dobrze ... No wiec nie ładuje mi sie strona Inteligo. Gdy bym nie miał
    tego problemu, pewnie szybciej bym sam znalazł niż czekał na odpowiedź
    na grupie.
    Dziękuje bardzo za odpowiedzi, a szczególnie Tobie. Pewnie tyle samo
    czasu zajeło by Ci napisanie normalnej odpowiedzi na moje pytanie. No
    ale cóż, pewnie jesteś niespełnionym pedagogiem (jakich wielu na
    grupach).
    To ja sobie poczekam, może do jutra, aż strona Inteligo się załaduje.
    Może to tylko kłopoty na moim serwerze. Serdeczne dzieki :)

    pzdr

  • 5. Data: 2003-11-21 13:34:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Nov 2003 14:22:46 +0100, "mawir" <m...@g...pl>
    był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >To ja sobie poczekam, może do jutra, aż strona Inteligo się załaduje.
    >Może to tylko kłopoty na moim serwerze.

    Wygląda, że masz słuszną rację odnośnie Twojego łącza. Mnie strona
    Inteligo "weszła" w 4-5 sekund.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Bierność, milczenie tych, którzy nie staną w obronie Ojca i Radia
    będzie przyjęta z radością przez masonerię, będzie w jej i tylko w jej
    interesie, interesie, podkreślmy to, który polega na wymazaniu Polski
    z mapy Europy, osłabieniu Kościoła katolickiego, stworzeniu warunków
    do jego pełnej eliminacji."
    Stanisław Krajski

  • 6. Data: 2003-11-21 13:35:28
    Od: "p@blo" <b...@p...onet.pl>

    Przelewy "wychodzące" Przelewy "przychodzące"
    1 sesja - do 8:00 1 sesja - od 11:30
    2 sesja - do 12:00 2 sesja - od 15:30
    3 sesja - do 15:00 3 sesja - od 17:30

  • 7. Data: 2003-11-21 15:06:47
    Od: "mawir" <m...@g...pl>

    Dziękuje p@blo.
    Nie wiem co jest (słowo) ale ładuje mi sie do 45% (cała biała) i staje.
    Ale w Aster tak czasami jest :)
    Niektóre serwisy czasami sie blokują. Tak samo jest z grupami
    dyskusyjnymi.
    Wielkie dzięki jeszcze raz.

    pzdr

  • 8. Data: 2003-11-21 15:16:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mawir napisał:

    > Sam sobie pogrzeb w d...

    No przeciez napisalem, zebys nie grzebal!

> [...]
    > Dobrze ... No wiec nie ładuje mi sie strona Inteligo. Gdy bym nie miał
    > tego problemu, pewnie szybciej bym sam znalazł niż czekał na odpowiedź

    A widzisz. Trzeba bylo ruszyc dupe i napisac: "bo mi sie strona nie
    laduje". Ale poniewaz zadales standardowe pytanie nr 3, to dostales
    standardowa odpowiedz nr 1.

> [...]
    > czasu zajeło by Ci napisanie normalnej odpowiedzi na moje pytanie. No
    > ale cóż, pewnie jesteś niespełnionym pedagogiem (jakich wielu na

    Musialbym otworzyc przegladarke, zaladowac strone Inteligo, kliknac ze
    trzy razy, zaznaczyc tekst i go skopiowac do posta. Roboty od cholery. A
    takie teksty same mi sie pisza. :-P

    > To ja sobie poczekam, może do jutra, aż strona Inteligo się załaduje.
    > Może to tylko kłopoty na moim serwerze. Serdeczne dzieki :)

    Zawsze mozesz liczyc na jakas dobra dusze, ktora jest tak samo krotko
    jak Ty na liscie i jeszcze nie ma dosc ciagle powtarzanych prostych pytan.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-11-21 15:23:15
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "mawir" <m...@g...pl> wrote in message
    > Nie wiem co jest (słowo) ale ładuje mi sie do 45% (cała biała) i staje.
    > Ale w Aster tak czasami jest :)
    > Niektóre serwisy czasami sie blokują. Tak samo jest z grupami

    A jaki masz firewall? (Personal oczywiscie). Zgaduje -> Outpost...
    K.