  • 1. Data: 2003-11-21 09:16:21
    Temat: Wielki plus dla PKOBP
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    Na przyznanie kredytu hipotecznego (80k na 15 lat) czekałem 10 dni :-))) I
    O/Wrocław.

    Na co przede wszystkim zwracać uwagę przy podpisywaniu umowy? Czy ktoś coś z
    nimi utargował? Np. wpis w umowie 0zł za wcześniejszą spłatę (a nie wg TOiP)
    czy jakieś inne...Da się z nimi potargować, idą na jakieś ustępstwa?

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 2. Data: 2003-11-21 09:24:23
    Temat: Re: Wielki plus dla PKOBP
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Boa pisze:

> [...]
    > nimi utargował? Np. wpis w umowie 0zł za wcześniejszą spłatę (a nie wg TOiP)
    > czy jakieś inne...Da się z nimi potargować, idą na jakieś ustępstwa?
    Skoro Ci przyznał to na określonych warunkach. Nie sądzę, aby
    negocjacje teraz były możliwe.