  • 1. Data: 2003-11-21 08:47:19
    Temat: Info o KK NG Raiffeisen'a
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    właśnie rozmawiałem z infolinią, więc się podzielę:
    karta waża 1 rok;
    dochód min. 2000 brutto;
    karta główna: 80 zł, dodatkowa 47;

    Szkoda,że taka droga ... fajny był ten miś polarny ;-)

    Pzdr,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 2. Data: 2003-11-22 18:49:37
    Temat: Re: Info o KK NG Raiffeisen'a
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    "TeeS"
    > właśnie rozmawiałem z infolinią, więc się podzielę:
    > karta waża 1 rok;
    > dochód min. 2000 brutto;
    > karta główna: 80 zł, dodatkowa 47;
    > Szkoda,że taka droga ... fajny był ten miś polarny ;-)

    czesc
    i dorzuce jescze - zarobki maja byc srednia z 6 mcy - niby malo istotne z
    punktu widzenia posiadacza, ale po co skoro inne banki, np BZ WBK
    poprzestaja na zaswiadczeniu z 3 miesiecy, albo mBnak nie potzrebuje
    zaswiadczenia wcale... (ale lukas bank tez z 6 mcy...)

    do tego trzeba jescze przedstawic rachunki oplacone ostatnie za prad i
    telefon.
    BZ WBK gdzie sie staralem tylko pyta o wilkosc obciazen (skladalem wniosek
    teleonicznie), i mu slowo kartobiorcy wystarcza. skad taka nieufnosc u
    Raiffeisena? troche to odpycha...
    (w lukasie w ogole nie pytaja ani nie oczekuja rachunkow)

    no i limity - 2000 brutto u Raifeisena w _duzym_ uproszczeniu to 1400 netto,
    a w wymienionym BZ wystarczy 1200...
    (w lukasie tak samo - karta "onet-lukas" tez wymaga minimum 1200pln netto
    zarobkow

    i na dobitke - koszt wydania w BZ za pierwszy rok to 1/2 ceny - promuja -
    czyli 0,5 x 59pln za glowna i 0,5 x 38 za dodatkowa...
    (lukas chyba te same ceny bez promocji co i tak wychodzi taniej niz u
    Raiffesena)

    BZ ani LUKAS nie jest idealem, na pewno sa oferty lepsze, ale Raiffeisen wg
    mnie na
    tym polu ponosi porazke.

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 3. Data: 2003-11-22 18:52:57
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpob3s$n6f$...@n...onet.pl,
    janke <j...@p...onet.pl>:

    > potzrebuje zaswiadczenia wcale... (ale lukas bank tez z 6 mcy...)

    > (w lukasie tak samo - karta "onet-lukas" tez wymaga minimum 1200pln
    > netto zarobkow

    Na tę kartę jest standardowy druczek zarobkow i jest tam 3 miesiace, nie 6.
    Przynajmniej tak bylo, jak wypelnialem kilka mies. temu.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-22 19:26:19
    Od: "LUZYTA" <l...@N...gazeta.pl>

    Robert <u...@o...pl> napisał(a):

    > Na tę kartę jest standardowy druczek zarobkow i jest tam 3 miesiace, nie 6.
    > Przynajmniej tak bylo, jak wypelnialem kilka mies. temu.

    Zmieniło się, teraz chcą za 6.
    Pozdrowionka ;)

  • 5. Data: 2003-11-22 19:44:49
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpod8r$qch$...@i...gazeta.pl,
    LUZYTA <l...@N...gazeta.pl>:

    > Zmieniło się, teraz chcą za 6.
    Wszystko płynie :)

    > Pozdrowionka ;)
    Tak, wiem, zaraz :)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-24 15:44:17
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    > Na tę kartę jest standardowy druczek zarobkow i jest tam 3 miesiace, nie
    6.
    > Przynajmniej tak bylo, jak wypelnialem kilka mies. temu.

    czesc
    juz 6 ;(
    w lukasie tez 6 ;(
    po co ? wbkowi starczy 3, mbankowi 0..
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2003-11-24 15:59:33
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Gdzie znajdę druk zaświadczenia z Raffiego?

  • 8. Data: 2003-11-25 19:02:00
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    czesc Grzegorz

    > Gdzie znajdę druk zaświadczenia z Raffiego?

    nawet jesli nie ma na stronie (nie wiem, nie poszukiwalem tego, ten bank w
    niszy kk mnie nie interesuje _juz_) to zapytaj w oddziale, albo wez z roboty
    standardowe zaswiadczenie o wielkosci zarobkow (z okresleniem czy to brutto
    czy netto) i koniecznie z poswiadczeniem rodzaju umowy lub okresu
    zatrudnienia
    zbyszko janke

  • 9. Data: 2003-11-26 07:42:03
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    brutto
    > czy netto) i koniecznie z poswiadczeniem rodzaju umowy lub okresu

    Już nie potrzebuję, nie dadzą mi Niedźwiedzia.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki