  • 1. Data: 2003-11-21 10:04:45
    Temat: Inteligo = firma przyjazna klientowi
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Inteligo = firma przyjazna klientowi

    Inteligo (należące do PKO BP) otrzymało Godło Programu Firma Przyjazna
    Klientowi. Celem Programu jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą
    klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych
    korzyściach. Partnerami Programu są Microsoft i Energis. Dzisiejsza nagroda
    jest kolejnym wyróżnieniem dla Inteligo za najwyższą jakość obsługi klienta.
    wiecej: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3730

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-11-21 10:26:55
    Temat: Re: Inteligo = firma przyjazna klientowi
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Inteligo = firma przyjazna klientowi

    AIG Bank też.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-11-21 10:34:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > AIG Bank też.

    Ale to zupelnie inna liga ;)

  • 4. Data: 2003-11-21 10:45:48
    Od: "p@blo" <b...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bpknvm$t00$1@news.onet.pl...
> [...]
    nagroda
    > jest kolejnym wyróżnieniem dla Inteligo za najwyższą jakość obsługi

    He He
    Niby przyjazna ale każdy z nas klientów ma inne kryteria oceny.
    Wystarczy spojrzeć wyżej na post: "jak przyspieszyć zakładanie inteligo?"
    Ja mam do nich tylko jedną uwagę - jak dzwonię na infolinię to z reguły
    przez 10 minut słucham muzyki.
    Przecież do tego służy radio.

    Pzdr

    p@blo

  • 5. Data: 2003-11-21 11:37:59
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ale to zupelnie inna liga ;)

    Ale bank.
    BTW ciekaw jestem, któty jest TZ w tej wyższej? ;-)

    Jacek

  • 6. Data: 2003-11-21 11:49:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale bank.

    Bankowosc prywatna - tez bankowosc jak i korporacyjna ;)
    Moim zdaniem potwierdzaja sie cele Inteligo czyli uplasowania go jako
    wirtualnego konkurujacego przede wszystkim jakoscia i nizszymi cenami niz
    bankow tradycyjnych.

  • 7. Data: 2003-11-21 11:57:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik p@blo napisał:

> [...]
    > Wystarczy spojrzeć wyżej na post: "jak przyspieszyć zakładanie inteligo?"
    > Ja mam do nich tylko jedną uwagę - jak dzwonię na infolinię to z reguły

    To i tak rekord swiata w porownaniu z mBankiem. Poza tym wszystko gra.

    Bartol