    From: "mawir" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - sesje ?
    Date: Fri, 21 Nov 2003 14:22:46 +0100

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:bpl2lk$of5$1@inews.gazeta.pl

    > Rusz dupe i pogrzeb troche (ale nie dupie, tylko w Interncie :-P),
    > serwis inteligo nie jest zbytnio rozbudowany. Trzy kliki i juz.
    >
    > Bartol

    Sam sobie pogrzeb w d...
    Niektórzy sa tak ograniczeni, że wszystko trzeba im pisać.
    Dobrze ... No wiec nie ładuje mi sie strona Inteligo. Gdy bym nie miał
    tego problemu, pewnie szybciej bym sam znalazł niż czekał na odpowiedź
    na grupie.
    Dziękuje bardzo za odpowiedzi, a szczególnie Tobie. Pewnie tyle samo
    czasu zajeło by Ci napisanie normalnej odpowiedzi na moje pytanie. No
    ale cóż, pewnie jesteś niespełnionym pedagogiem (jakich wielu na
    grupach).
    To ja sobie poczekam, może do jutra, aż strona Inteligo się załaduje.
    Może to tylko kłopoty na moim serwerze. Serdeczne dzieki :)

    pzdr

    --
    mawir

    [ ** Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś, ]
    [ to znaczy, że jesteś niedoinformowany. ** ]