  • 11. Data: 2021-04-28 22:19:33
    Temat: Re: Inteligo rozwiązuje umowy.
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > Za dawnych dobrych studenckich czasów, gdy z newsów czytałem tylko p.r.h.n. (i w
    ogóle pojawiały się tam wtedy posty), bo innych się nie dało z uwagi na ilość ruchu,
    zgadało się nam z kolegą właśnie o usenecie - a na moje pytanie: "To Ty masz czas
    czytać grupy dyskusyjne?" odpowiedział: "Lepiej mnie zapytaj, czy mam czas na
    cokolwiek innego!" ;>

    Za dawnych (niezbyt) dobrych czasów, to się wdzwaniało modemem do BBS-a
    (FIDO)pobierało newsy, odpisywało, i odsyłało przy kolejnym połaczeniu :)
    A niezbyt-dobrych, bo czasami trzeba było parę dni poczekać na ew.
    odpowiedż :D

    Pozdro

  • 12. Data: 2021-04-29 18:26:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Apr 2021 22:19:33 +0200, Waldek wrote:
> [...]
    >>
    > Za dawnych (niezbyt) dobrych czasów, to się wdzwaniało modemem do BBS-a
    > (FIDO)pobierało newsy, odpisywało, i odsyłało przy kolejnym połaczeniu :)

    A w jednym impulsie 3 min calkiem sporo newsow przechodzilo.

    J.