  • From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - prosze o pomoc
    Date: Thu, 5 Jan 2006 19:24:13 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 5 Jan 2006 20:14:23 +0100,
    osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...com>
    napisała:
    > Użytkownik "bob" <b...@1...xx> napisał w wiadomości

    > samo

    > Cos ci sie pomerdalo.
    > Juz od teraz twoja malzonka NIE MOZE zrobic tego co zapewne robila przy
    > superkoncie - wyplaty w kasie "na dowod/na gebe". Natomiast moze faktycznie
    > wyplacac "na karte" w kasach gdzie JEST POS, a to nie sa wszystkie kasy PKO
    > BP...
    Ale od marca br.
    7. Wypłaty realizowane w oddziałach PKO BP z rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych
    Stawki obowiązują od 1 marca 2006 r.

    a) w kwocie wyższej niż 500 zł0,00 zł
    b) w kwocie niższej lub równej 500 zł (opłaty nie
    pobiera się w przypadku braku bankomatu w oddziale,
    awarii bankomatu uniemożliwiającej pobranie gotówki lub
    gdy klient oczekuje na wydanie nowej karty, np. w wyniku
    utraty starej.

    2,50 zł
    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.