  • 21. Data: 2004-03-11 20:17:55
    Temat: Re: Inteligo próbuje mnie naciągnąć :-(
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <B...@o...pl>

    Użytkownik Internet User napisał:

    > Nie puszczaj im tego plazem. Banki mysla, ze im wszystko wolno i sa
    > ponad prawem.

    Pytanie - Jakie prawo złamał bank , jeśli twierdzisz, że bank jest PNAD
    ... ?

    Jeśli złamał ów bank prawo (np karne) niech poszkodowany złoży
    zawiadomienie ... Jeśłi inne ... Do cywila ... A nie pieprzyć
    nieefektywnie ...

    Chyba, że cel to pobicie piany ... Podejmować działania , a nie użalać
    sie, że ten zielony mógł być "bardziej"

    Należałoby dodać, że w dodatku są winne za ***jową pogodę w Szczecinie ...

    Pozdrawiam (ROTFL)
    --
    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 22. Data: 2004-03-11 20:21:17
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <B...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > A Fakt i SE kochają ;]

    A za publikacje na łamach "Skandali" odbierzecie nagrodę Grand Press w
    kategorii Dziennikarstwo Śledcze ... I podacie sobie dłonie z Anią
    Marszałek i Bertoldem Kittelem .

  • 23. Data: 2004-03-11 20:22:12
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <B...@o...pl>

    Użytkownik o...@p...onet.pl napisał:

    > Telefon po 23:00!!!

    ???

    Polowanie na czarownice, czy jak ?

  • 24. Data: 2004-03-11 20:22:58
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <B...@o...pl>

    Użytkownik archeea napisał:

> [...]
    > zdarzają się wpadki... zwykłe statystyczne błędy tyle że w tym przypadku w
    > raczej nieprzyjemnym kontekście (windykacja wierzytelności). tak na marginesie
    > jestem ciekaw, czy byłbyś taki dociekliwy, gdyby błędnie przelali ci np. 2
    > tysie :)? Poza tym jak rozumiem w kontekście wszystkich opinii z listy, jeszcze
    > cie nikt nie zwindykował. Sam nawet napisałeś że bank zadzwonił z
    > wyjaśnieniami. Wątpie żebyś coś tym załatwił, co najwyżej zwolnią przez Ciebie
    > jakiegoś szeregowego pracownika, tego który popełnił błąd. Po co ci to?

    Bosz ... Dziękuję :)

  • 25. Data: 2004-03-11 21:24:22
    Temat: Re: Inteligo próbuje mnie naci?gn?ć :-(
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Stasio Podróżnik na L4 wrote:

    > Grunt to "NAROBIĆ DYMU BEZ WZGLĘDU NA KOSZTY" ... A rób ;) ... Będzie
    > wesoło ... Beknie jednostka w postaci paninki zarabiającej grosze w
    > inteligo ... ty będziesz w pełni usatysfakcjonowany, że załatwiłes
    > pannie robotę w MC Donaldzie ;) Jestem za ! A nawet przeciw ... !
    >
    > Nastąpił błąd ... Ktoś się trzepnął ... Wielce stratny nie jesteś...na
    > te 4 PLNy ... No tak ... Choć pewnie to wielki grosz dla ciebie ...
    >
    > "Jakim prawem jakieś Ultimo" ma moje dane ... Przecież jest GIODO !
    > Jest Pan bóg ... !

    Widzę że nudzisz się na tym chorobowym bo strasznie cię ten wątek
    zainteresował ;-) Powrotu do zdrowia życzę.
    Ale do rzeczy. Jestem zirytowany faktem, że ktoś wypisuje bzdury twierdząc
    że jestem nieucziwym dłużnikiem.
    Czy ta irytacja cię dziwi?
    Czy uważasz że to normalne że wysyła się do ludzi nieuzasadnione żądania
    przysłania pieniędzy?
    Czy będąc w dowolnej firmie/urzędzie jesteś taki wyrozumiały dla "paninki
    zarabiającej grosze"? Powie ci: "we no przyjdź jutro, bo ja sie nie znam!" i
    ty przyjchodzisz?

    jeszcze raz zdrowia życzę
    Bogdan

  • 26. Data: 2004-03-11 22:42:08
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <B...@o...pl>

    Użytkownik Bogdan B. napisał:

    > Widzę że nudzisz się na tym chorobowym bo strasznie cię ten wątek
    > zainteresował ;-) Powrotu do zdrowia życzę.

    A dziekuję ... dziekuję ;) W międzyczasie poszukiwania kogoś z kim w
    worms armagedon w sieci bym przyciął postanowiłem ci trochę "nawrzucać" ;)

    > Ale do rzeczy.

    Słusznie ...

    > Jestem zirytowany faktem, że ktoś wypisuje bzdury twierdząc
    > że jestem nieucziwym dłużnikiem.

    Masz prawo byc zirytowany ... SPRAWE NALEZY BEZWZGLEDNIE WYJAŚNIĆ ... a
    nie zapierać się kto kogo chce wydymać, czy kto kogo wydyma ... Jak juz
    ustaliliśmy nasttąpił błąd ...

    ULTIMO czy jak im tam napisali do ciebie PER DŁUŻNIKU bo z informacji
    jakie przekazało im INTELIGO wynikało jasno, że jesteś dłużnikiem.
    Zatem ścieżka postępowania => Zwracasz się do inteligo z materiałem
    "dowodzącym twą niewinność" - Inteligo weryfikuje. Wszystko się
    potwierdza - Odbiera sprawę z tegoż ULTIMO i zobowiaje ich do usunięcia
    DO z bazy ... Ładne co ? (Wymaga pokrzykiwania ???)

    Analogiczna syt. Ktoś wyrobił sobie dokument na twoje dane (Dowód
    osobisty, zaśw o zarobkach) Przychodzi do ciebie wezwanie do zapłaty ...
    I co ? "Piłujesz Ryja " biednej panience na telefonie , że nie brałes
    kredytu ? Masz rację, że nie brałes ... Ale ktoś wziął i wedle wiedzy
    banku zrobiłeś to ty ... Należy się dogadać i wyjaśnić ... Składasz
    oświadczenie, że nie brałeś (NA SWÓJ KOSZT) jest postępowanie
    prokuratorskie ... badanie umowy przez biegłego od pisma ręcznego ...
    Opinia, że to nie ty ... Umorzenie postepowania PRZECIWKO TOBIE ...

    Widzisz ... zakręcone ... Nic nie zrobiłeś ... A prokuratura cię o coś
    oskarża i to ty musisz udowodnić swoją niewinność w pewny sposób (mało
    kosztowny) . Zatem czy nie lepiej wydac te 4 PLN i wszystko wyjaśniać,
    niż frustrować na telefonie czy nawet w liście siebie i jakiegos
    przestraszonego pracownika , ktory to i moze popelnil bląd ... Po co to
    komu ?

    > Czy ta irytacja cię dziwi?

    Czytaj wyżej ;)

    > Czy uważasz że to normalne że wysyła się do ludzi nieuzasadnione żądania
    > przysłania pieniędzy?

    UZASADNIONE W 100 % Z tego co widzę to nie bank przesłał to wezwanie , a
    jakaś zewnętrzna firma ... Wedle jej wiedzy (dokumentów przesłanych z
    banku) JESTEŚ DŁUŻNIKIEM ... i nie dziwię się, że wpadają z czołgiem pod
    twoją chatę ;) (Swoją drogą zastanawiam się czy jakieś łyse pałki tam
    pracują z karkami o średnicy moich bioder ;))

    > Czy będąc w dowolnej firmie/urzędzie jesteś taki wyrozumiały dla "paninki
    > zarabiającej grosze"? Powie ci: "we no przyjdź jutro, bo ja sie nie znam!" i
    > ty przyjchodzisz?

    Oj ... powiem ci , że jestem ... Jestem bardzo cierpliwy ... za dużo
    przeszedłem z urzędami ;) ... Tak naprawdę to mnie nic nie zdziwi ;)

    > jeszcze raz zdrowia życzę
    > Bogdan

    A dziękuję i wzajemnie (W załączeniu życzenia racjonalnego podejścia do
    sprawy, dzięki któremu zarówno i ty i firma windykująca jak i bank
    pozbędziecie się problemu ... bo chyba o to chodzi ;) )

    Pozdrawiam serdecznie

  • 27. Data: 2004-03-15 00:39:15
    Od: "dioranews" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c2qhej$dtp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > inteligo ... ty będziesz w pełni usatysfakcjonowany, że załatwiłes
    > pannie robotę w MC Donaldzie ;) Jestem za ! A nawet przeciw ... !

    a niby dlaczego nie ?

    Za opóźnienie przesłania wsadu za 1 dzień do BIK biorą ok 8 tys zł za
    wycofanie 40 tys to im nic nie będzie a przynajmniej dorobią się procedur
    gdzie pko przestanie uprzykszać życie innym (bankom) też

    Darek
    PZDR