  • 1. Data: 2004-03-08 14:58:56
    Temat: Czy mBank daje powiadomienia SMS o przychodzących przelewach?
    Od: "perun" <a...@b...pl>

  • 2. Data: 2004-03-08 15:26:51
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 8 Mar 2004 15:58:56 +0100, w <c2i1o1$79g$1@absinth.dialog.net.pl>, "perun"

  • 3. Data: 2004-03-08 15:27:28
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    napisał:
    > j.w.t.
    > tia
    > p.

    nie

  • 4. Data: 2004-03-08 17:04:52
    Od: "kroul" <k...@p...pl>

    Właśnie, a jakie banki daja taka mozliwość
    Wiem że PKOBP i ING
    Jeszcze jakiś ??
    Super gdyby miał jeszcze przelewy za friko i wersje internetową.
    Jest w ogóle taki bank ??

    Pozdrawiam.
    Croul

  • 5. Data: 2004-03-09 08:37:39
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Wiem że PKOBP i ING
    > Jeszcze jakiś ??
    > Super gdyby miał jeszcze przelewy za friko i wersje internetową.
    > Jest w ogóle taki bank ??

    BGŻ e-Integrum, ale tam to jest trochę dziwnie, musisz sobie
    zdefiniować sobie alarm (zajście jakiegoś zdarzenia - zmiana salda,
    przekroczenie jakiejś kwoty, płatność itp.) ze sposobem powiadomienia
    SMS. Płatne to jest za zdarzenie 50 gr.

    e-Integrum oczywiście ma wersję internetową, przelewy za friko. Jedyną
    niedogodnością jest 5 PLN/mc opłaty i dość dziwnie usytuowane
    bankomaty i oddziały. Cały system jest wybitnie on-line - wpłacasz
    forse w kasie i po wyjściu z oddziału możesz ją pobrać z bankomatu.

    Grzexs

  • 6. Data: 2004-03-09 13:04:54
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "kroul" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie, a jakie banki daja taka mozliwość
    > Wiem że PKOBP i ING
    > Jeszcze jakiś ??
    > Super gdyby miał jeszcze przelewy za friko i wersje internetową.
    > Jest w ogóle taki bank ??

    Bank BPH. 1 SMS kosztuje 20 gr. Definiujesz, przy jakich zdarzeniach
    ma przyjść SMS i maksymalną ilość SMS-ów, jaka może być wysłana
    w miesiącu.
    Wersja internetowa jest, przelewy za friko są. Wada - wysoka opłata
    miesięczna.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 7. Data: 2004-03-09 21:30:19
    Od: "523" <d...@w...pl>

    a PKOBP daje SMS-em tylko saldo i to z dnia poprzedniego
    miałem
    totalna kicha, a płacic trzeba

  • 8. Data: 2004-03-10 09:14:53
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > a PKOBP daje SMS-em tylko saldo i to z dnia poprzedniego
    > miałem
    > totalna kicha, a płacic trzeba

    To nie kicha, to Wielka Kicha Do Kwadratu - mi tak przysyłali sms-y,
    że debet zrobiłem będąc przekonany, że jeszcze dużo forsy mam na
    koncie.

    Grzexs

  • 9. Data: 2004-03-10 17:45:09
    Od: "D_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> napisał w wiadomości

    > To nie kicha, to Wielka Kicha Do Kwadratu - mi tak przysyłali sms-y,
    > że debet zrobiłem będąc przekonany, że jeszcze dużo forsy mam na
    > koncie.

    Widac taki sposob na zarabianie forsy maja ;-)